*ønsker nr 2* Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 uff.. i denne varmen har lillegutt klart å snu døgnet... på dagen er det jo så varmt, han orker bare å spise og sove.. kanskje være våken en liten stund.. men fra 8-9 tiden om kvelden, er han våken.. sover gjerne fire fem timer fra ca 22-2300, men ved neste puppetid da.. jo da har jeg en sprellende unge, som bare flirer av meg når jeg sier det er natta,, heh... om det var ås veldig bevisst tviler jeg vel egentlig på, men han flirte begge gangene jeg sa at det var natta i stad.. han er 6 uker,.... hav gjør jeg for å su døgnet riktig igjen???
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 hvis du spør p åbarsel på ahusfår du som svar at det er heeeeelt normalt
lykkeligmor:) Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Tror ikek du skal bekymre deg, han snur det nok tilbake igjen skal du se:) Gutten min var kjempe flnik å sove noen uker fra han var fem uker, også plutselig var det slutt, og han haadde ingen døgnrytme igjen.. Men det gikk seg til altså, etter noen uker, var han tilbake igjen.. Kanskje ikke noen trøst at jeg sier noen uker, men kan jo hende din er kjappere:) Dette var jo bare med sønnen min.. Håper det går seg til snart, at du ikke sliter deg ut.. Like varmt over hele landet eller?
*ønsker nr 2* Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 joda. går seg nok til.. han er jo bare blid... hehe.. ligger bare å flirer av meg gjør han.. trllungen godt jeg har mulighet for å sove litt utover dagen jah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå