OnlyMe Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 hvis det er en gutt skal han hete knut leif yngve håkon ( også etternavnet) og hvis det er en jente skal hun hete amelia sofie madeleine ( også etternevnet) hva synes dere? litt uriginalt kanskje men vil kalle ungen opp etter besteforeldrene...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 oisann! Jentenavnet var nydelig, men guttenavnet.... hmmm.. tenk på ungen å da! Ikke særlig morsomt å måtte vente til man er konrimert før man lærer seg navnet sitt! Beklager om jeg var litt stygg nå, men får ikke ungen kun 2 "orntlige" besteforeldre da? Assa biologiske? Eller har besteforeldrene 2 navn hver? Hadde det ikke gått an å ta kun ett av navnene til de to biologiske besteforeldrene da? Eks: Knut Håkon Leif Håkon Leif Yngve Håkon Yngve Knut Yngve
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Synes dere hadde funnet fine navn, men jeg personlig ville ikke brukt alle på en gang...Synes d ble vel voldsomt m både tre og fire fornavn jeg da...Skal dere bruke alle i hverdagen, eller bare kalle han/hun for ett navn?? Jeg ville gått for ett eller to navn jeg da...Dere får gjerne flere barn senere og vil kalle opp da og? Eller? Men dette er min mening
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 synes guttenavnet blir litt langt og tungt, og ville nok heller bare valgt to av dem, personlig. jentenavnet var jo pent, litt langt, så høres jo ut som en ordentlig prinsesse=D
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 liker ikke guttenavnet. sårri altså, men.. 4 navn i tillegg til etternanvet? og de passer ikke spesielt godt sammen heller.
Fabelaktiv Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 hvis dette er et seriøst navnevalg så må jeg si at den ungen kommer til å få valgets kval om hvilke navn det skal bruke og hadde barnet bare 3 oldemødre? eller hadde to av de samme navn?
4barns mor Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Jeg tror ikke jeg ville døpt ungen min det. Men hvis dere synes det er fint, så er det det som er det viktigste.. Kanskje litt mye med 4 fornavn på gutten?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Nei, jeg synes oppriktig synd på ungen om dere skal gi ham alle disse navnene. Barnet skal leve med navnet! Og dere kan nesten være sikre på at han blir mobbet med den navnerekka der... Nei, to navn maks, er min mening. Det samme gjelder om det blir ei jenta, tre lange navn er overkill.
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 Hmm, mener du dette seriøst? Kanskje dere kan spare noen av navnene, tilfelle dere får flere barn seinere
pandabjørn Skrevet 11. juni 2007 #13 Skrevet 11. juni 2007 HALLO ! du kan ikke mene at gutten skal ha 4 FORNAVN + etternavn og hvis dere får ei jente skal hun ha 3 FORNAVN + etternavn! tenk litt på ungen da jente! ikke passer de særlig bra sammen heller!
Snart 3barnsmamma:) Skrevet 11. juni 2007 #14 Skrevet 11. juni 2007 Alle navnene var veldig fine, men jeg ville bare brukt et av de .. Å ikke alle på en gang. Kanskje det var det du mente, bare du glemte komma mellom de?? .. Klem
Vestlandske meierier A/S Skrevet 11. juni 2007 #15 Skrevet 11. juni 2007 takk for en god latter da;) Dette kan du ikke mene!!
Louise-and3girls Skrevet 11. juni 2007 #16 Skrevet 11. juni 2007 Jeg personlig syntes nok at navnene var i det tyngste laget. Og jeg må si meg enig i at guttenavnet ikke var spesielt fint. Men det er bare min mening. Får også assosiasjoner til "Yngve Håkonsen" når det gjelder guttenavnet. Jentenavnet var litt bedre. Alle jentenavnene er fine hver for seg, men ikke så mange sammen. Men jeg har jo en liten følelse av at du tuller litt med oss også da:)
prøvekluten+3små Skrevet 11. juni 2007 #17 Skrevet 11. juni 2007 synes dette blei litt vel mektig..kan dere ikke spare noen av navna til evt senere barn?
Louise-and3girls Skrevet 11. juni 2007 #19 Skrevet 11. juni 2007 Han er kjendis, husker ikke helt hva han driver med, men han har skjegg og briller. Litt rar.
vero:o) Skrevet 11. juni 2007 #20 Skrevet 11. juni 2007 ta amelia sofie bare hvis det er jente....å hvis gutt kombiner leif yngve... eller leif håkon eller knut yngve...kan ikke ha 4 navn på et barn...det er jo latterlig spør du meg
Fabelaktiv Skrevet 11. juni 2007 #21 Skrevet 11. juni 2007 kanskje dere mener yngve hågensen som var LO-leder før?
Louise-and3girls Skrevet 11. juni 2007 #22 Skrevet 11. juni 2007 Ja det var det, blingsa litt på etternavnet:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå