¤ my precious ¤ Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 ....NAN som man kjøper på apoteket og NAN som får kjøpt i butikken? På apoteket koster 600 g NAN ca. 140 kroner, men i butikken koster 1000 g NAN ca 90 kroner. Konsistensen på NAN'en er forskjellig også, syns liksom NAN'en som er å få kjøpt i butikken er tørrere...Er det flere enn meg som har lagt merke til dette og som tilfeldigvis vet grunnen til forskjellene?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Er det NAN HA på apoteket? Det er for babyer som er allergiske mot vanlig NAN, eller som pga andre ting (magevondt og sånn) ikke greier andre MME-typer. Måtte kjøpe NAN HA engang pga stengte butikker, og opplevde den som litt mer gulere pulver, og mer klumpete.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 vi fikk beskjed om å bruke nan ha1 i starten da vi begynte med mme. fordi hun reagerte på veldig mye da jeg ammet+ hadde kolikk, så tilfelle allergi skulle vi bruke den. den er litt mildere mot magen- den inneholder kumelk, men hvis jeg ikke husker helt feil så er det tatt ut en ting fra det som gjør at det kan være berde for barn med allergi. husker det stod veldig godt forklart bakpå hva som var forskjellen. ( vi har brukt nutramigen og som er for barn med kumelksallergi- så kan hende jeg blander litt , men mener det var sånn osm jeg skrev over)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå