Ett_øyelokk.... Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Begynner i ny jobb i morgen, (litt sent å spørre, men..) som sekretær.. Jeg har tenkt å ha på meg en pirat-bukse (sort), grå singlett, men en lett jakke over, den sort den og. Men i morgen er det vel egentlig en "bli kjent" dag. Men er kleskoden: hverdagslig til fint?
Monajenten Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Tja..jeg vet egentlig ikke da, men vil tippe det er noe sånn a la skjorte, dressjakke, finbukse osv. Men det du skal ha på deg høres helt supert ut nå på sommeren! Lykke til i ny jobb!
Northernlights Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Vi har ikke lov til å kle oss i blå dongeri, men hvit dongeri er lov,dersom det er helt og rent (selvfølgelig). Penklær som ikke er for stivpyntet er helt fint =)
Ett_øyelokk.... Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Men advokaten jeg er sekretær for kler seg i blå dongri, da kan vel jeg og..? Men den "koden" har jeg faktisk ikke hørt om.. Penklær tenkte jeg og..
Northernlights Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Er sikkert fordi jeg er sykehussekretær. De har en god del regler som andre sikkert ikke har. Vi må også ha kortklippet og pent stelte negler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå