Gå til innhold

Nå har han reist....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg bare si at dere er helt utrolige alle sammen! Dere aner ikke hvor mye det har hjulpet å lese svarene fra dere, har lest de om og om igjen!

Vel, han kom hit faktisk når han skulle.

Jeg prøvde alle mulige måter å snakke med han på, var rolig og saklig hele tiden. Han sa at han ikke hadde noe å snakke med meg om, fordi han syns jeg var ei kjerring! Da skjønte jeg at jeg hadde gjort det riktig ved å pakke tingene hans igår. Så jeg sluttet å prate om hvordan vi kunne få forholdet til å fungere, og spurte heller om hvordan han tenkte å forholde seg til meg før og etter baby ble født. Det hadde han ingen tanker om. Men han skulle være en del av livet hennes hvertfall. Så gikk han på soverommet å så at jeg virkelig hadde pakket tingene hans fikk han seg et sjokk! Så sikkert som en måte å forsvare seg på, begynte han å si på en skikkelig ekkel måte at han ikke ville være kjærsten min, at han ikke hadde villet det på mange månder og at jeg var ei skikkelig megge! Utrolig nok holdt jeg meg fortsatt rolig, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle!

Så tok han tingene sine og reiste.

Han kommer innom på tirsdag for å sette opp avtale om barnebidrag..

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle sitte her 12 dager før termin, alene!

Det gjør helt utrolig vondt, og det vet jeg at det kommer til å gjøre en stund. Men jeg vet vel innerst inne at jeg etterhvert kommer til å få det bedre, jeg og jenta mi skal klare oss! Ser jo at mange av dere andre har fått det til, så håper virkelig jeg gjør det også!

Gruer meg til å legge meg alene nå!

Så skal prøve å gjøre alt annet enn å tenke akkurat nå... Orker ikke å gråte mer idag:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare ønske deg lykke til jeg, du har garantert gjort det riktige både for deg og for babyen deres.

Håper du klarer å få sove litt i natt.

klem

Skrevet

Ta vare på deg selv. Føler veldig med deg.. Hold ut.

Klem.

Skrevet

Du kommer nok til å være glad du tok dette valget! Da det ble slutt mellom meg og x'en min tok det ikke mange dagene før jeg skjønte at det var dette som var veien å gå. Tiden jeg har hatt som alenemamma har vært en god tid for meg. Har vokst masse på det!

Kos deg med den lille som kommer snart og før du vet ordet av det står han på døra di, han som faktisk er den rette for deg:)

Det skjedde med meg:) God natt!

Skrevet

Lykke til! Du klarer deg helt sikkert godt. Det ser ut som om du er sterk og fornuftig, og klarer deg uten dustemenn som ikke klarer å ta ansvar og kommunisere med moren til barnet sitt, som snart skal komme ut.

Skrevet

du kommer sikkert til å tenke at du savner han, ligge i armene hans etc..og det værste, at han finner en ny.

MEN... innerst inne vet du at du ikke vil ha en sånn type, hverken nå eller i fremtiden.

Det er tøft at det skal skje nå like før termin.. helt ufattelig dustete, umodent og egoistisk av fyren. Og dessverre kommer han sikkert til å gjøre og si mye dumt i tiden fremover.

VELDIG bra at du pakket tingene, at du tok litt styring, ikke bare ba om at han skulle ta deg tilbake!!

Men du skal tenke på deg selv og babyen nå. Kanskje en venninne kan sove hos deg de neste ukene?? det er godt å ha noen rundt seg.

Og du, det ordner seg alltid til slutt!!! dette klarer du. Og når den tid kommer, så finner du nok en herlig, flott ny mann som kan bli en del av livet ditt og babyen:)

lykke til og tenk på alt det positive som skal skje!!

klem, klem

Skrevet

Som jeg føler med deg!! Men ingen mann er alltid bedre enn en dustemann!! ;)

Om jeg var deg ville jeg brukt venner og familie til alt de er verdt nå! Jeg hadde bedt mine søstre og min mor, og kanskje også en venninnne eller to sove hos meg etter tur, gjerne i sengen min om det var det jeg trengte! Drikke te, snakke barn, skravle seg i søvn, om man ligger anføttes kanskje litt fotmassaje, frokost og kaffe sammen! Bruk menneskene rundt dg nå, de vil garantert stille opp! Vi er bare så alt for dårlige til å spørre her i Norge...

Mange klemmer og de beste ønsker for tiden som kommer!

Skrevet

For en dritt han er - blir helt provosert av sånne folk jeg.

Du fortener så mye, mye bedre!

Stå på jente - synes du er tøff jeg;)

Masse lykke til videre

Skrevet

Du har tatt det riktige valget. For deg og din lille! Du kommer nok til å klare deg så bra og om det ikke føles sånn akkurat nå.

Så vet man at man blir sterk av å tenke på den lille i magen!

Stor klem til deg og lykke til videre!

Skrevet

huffa meg nå er det mye til deg stakkar. men du er tøff og ikke minst modig, og tenk på alle de der ute som sitter med en mann som ikke er helt bra har du ivertrtfall gjort det som kreves for å være en god mor for barnet ditt og respekten du får til deg selv. men han kommer til å se hva han har mistet.

mange klemmer,

håper det ordner seg for eg nå.

lykke til!

Skrevet

Du gjorde det helt riktige. FLOTT.

Sikkert litt tøfft nå, men prøv å bygg opp et nettverk rundt deg nå av familie og venner som kan hjelpe deg. Dette går bra.

Mange klemmer kommer fra meg.

Lykke til.

Skrevet

Du kommer til å klare deg bra lillemaven!Du viser at du er sterk og har ressurser i massevis for å ta et slikt tøft valg.høgravid jente kan oppleve,men lenger frem vil du se at ting ordner seg. Enten dere finner tilbake til hverandre eller ikke, ønsker jeg deg og bebisen din alt godt, alt ordner seg for snille jenter skal du se:)klem

Skrevet

Ble litt surrete på slutten her, men det jeg mente å si var at dette må jo være noe av det værste en kan oppleve sånn rett før fødselen,men dette klarer du lillemaven=)

Skrevet

Du er sterk! Stå på...!

Er sikker på at du takler dette på en god måte og at utfallet blir bedre enn om du skulle hatt en voksen "baby" å passe på i tillegg.

Dessverre blir ikke ting alltid slik man har forestilt seg.

Sender deg positive tanker og energi :-)

Skrevet

må bare si at du er kjempe tøff!! ikke hvem som helst som hadde klart å ta en sånn avgjørelse når det er så få dager til termin.. du kommer til å klare deg kjempe fint. lykke til videre. prøv å tenk på alt du har å glede deg til fremmover nå. du kommer til å få masse å gjøre når den lille kommer. det blir lettere med tiden.. bedre å være sammen med en som virkelig setter pris på deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...