ungpappa Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 http://www.barnevognskilt.no/default.asp?wpi=PRODUCTS&pagecount=1&catId=16 noen som synes dette er nyttig eller unyttig, eller er det bare meg som gleder meg veldig til og bli pappa
Hogne Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Syntes de var veldig morsomme første gang jeg så dem. Men nå har seriøst hver bidig vogn her i oslo disse skilta iallefall! Er omtrent like originalt som hjul på vogna...
Kirsebæra Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 OK vet at jeg ikke har noe her inne å gjøre;m en jeg MÅ kommentere disse skiltene... De er søte og kule, men tenk dere om...Når unge er ett og et halvt eller to år å begynner å gå...så ser noen pedofile eller slikt skiltet og hva barnet heter og så lokker de ungene med seg ved å si navnet dems...det kan faktisk skje her i norge... va bare det jeg skulle si=)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Det er vel ikke akkurat noen kunst å snappe opp navnet på et barn... ("Kom, Tobias"). Folk må bruke skiltene som de vil, men noen pedoadvarsel trengs ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå