kaos83 Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Noen som har opplevd å få en kjempe utydelig strek som er blitt noe sterkere ETTER 10 min.. på CB? Uff har litt hetta nå. Takk for svar:) la isla bonita
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Ja, jeg har opplevd det. Tok ny test 3 dager etterpå, den var positiv.
kaos83 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 oki... men hvorfor skal mann egentlig ikke lese av testen etter 10 min? Og hvor utydelig var din test egentlig... sorry graving men er litt oppskaket akkurat nå
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Grunnen til at det ikke skal leses av etter 10 min er at det kan skje forandringer som viser feil resultet...vet ikke hvordan. Jeg tok en test og trodde den var negativ (stod i stua å leste av resultatet), så gikk jeg ut på badet og skulle kaste den og syntes at jeg så at det muligens kunne være en stripe...men den så ikke helt blå ut. Kun en svak markering på en måte. Jeg ble litt usikker og lot testen ligge på vasken mens jeg grublet litt. Når jeg så på den igjen litt senere (husker ikke nøyaktig når, men det var kanskje 30 minutt etter) og da var den lyse lyse blå. Er ikke meningen å skremme deg, du får ta en ny test i morgen (husk morgenurin for da er det lettest å få skikkelig resultat).
kaos83 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 oki tusen takk:) ønsk meg lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå