Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Siden jeg har hatt SF tidligere er jeg litt ekstra oppmerksom på om jeg hovner opp. Gjorde ikke det sist og har ikke gjordt det tidligere i svangerskapet, men de siste to dagene har jeg begynt å kjenne det veldig godt på bena om kveldene. Håper virkelig det er varmen som gjør dette og ikke noe annet...
taswe Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Her har det vore skikkelig fælt varmt dei siste dagane og eg har hovna skikkelig opp i beinå. De ser ut som tømmerstokkar nå! Leggene går over til beina uten skille.. urk. Godt eg skal til legen i mårå, så eg kan forhøyre meg om ka eg kan gjer for å redusere litt på det. De koke, og det gjer vondt å gå på de. Har aldri vore høggravid på sommaren før, så eg har aldri opplevd detta tidligare.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Hei. Nå i varmen er vanlig og hovne opp en del.. Jeg har også hatt SF i forrige svangerskap og er veldig redd for det igjen.. Men det er nok ikke bare vi som hovner opp nå i varmen.. Jeg er veldig obs nå,men har ikke noe høyt blodtrykk da.. enda..
MissiCippi Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har to svangerskap uten ødem bak meg og har ikke hatt noen sf heller! Begge har kommet om sommeren også og nå venter jeg i slutten av august! Disse varme dagene kjenner jeg faktisk at gifteringen sitter fast rundt fingeren om kvelden.. Leggene dunker litt og jeg kan sette merker på dem når jeg trykker fingeren på dem.. SÅ: D er nok vanlig at de fleste hovner litt opp i denne heten! Vi får holde oss i havet og sitte med bena til værs:-)
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Varmen??? )) "Nei, den har vi ikke sett!" Men har jammen meg hovnet litt i ankler/føtter og hender likevel gitt, ikke morsomt :/
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 jeg er ikke hoven i det hele tatt;) og er glad for det, har da nok plager likevel...oppkast, bekkeløsning, halsbrann etc
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har hovna såpass opp at jeg ikke kan ha på meg gifte&forlovelsesringene mine. Har fremdeles skille mellom leggen og foten da:) hehe.. Prøver å drikke så mye som mulig for å veie opp for varmen... For vaaaaaaaaarmt er det..*puh* Jeg kommer nok til å bo i vannet i sommer.. hehe..*vagge til vannet*
Louise-and3girls Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har ikke hovnet opp. Er i uke 40.
Moi 30 -termin 2.juli Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Ja! Eneste botemiddelet er vann, vann og mere vann!
filijokus *fødeklar* Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Hoven ja.. Gifteringen er av for lengst. Holder beina høyt så ofte jeg kan og rusler litt rundt. Om jeg trykker på føttene, så er det hvitt merke lenge etterpå og noen ganger blir det en grop der også. Uff. Men nå har jeg kun 2 uker til termin, så jg holder ut. Dere som er i Oslo..Hører det skal bli kaldere til onsdag. Da blir ihvertfall jeg litt mindre hoven, enn når det er stekende sol..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå