femte gang Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 babyen min på 4mnd tåler ikke melken min (melkeallergi) og nå vil han ikke drikke noen ting og det i denne varmen. Hvor lenge kan han leve på 2-3 dl og nesten tørre bleier. Har prøvd alt mellom himmel og jord av forskjellige drikker som han kan tåle..... er virkelig bekymret
ana baroma Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Nå er vel ikke jeg den rette til å råde siden jeg ikke har unger enda, men mener å ha hørt at så lenge bleia blir våt er det ikke noen umiddelbar fare på ferde. Men jeg ville nok ringt helsesøster og spurt selv:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Oj, har du også prøvd den fra apoteket??? 2-3dl er bedre enn ingenting, men ring helsestasjonen og si fra om dette!
femte gang Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2007 Hs har ingen erfaring og sier at så lenge han sover hele natten så må det bety at han får nok, Men problemet er jo at han BARE sover. Han orker jo ingen ting.
Gjest MMJ Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Ta kontakt med helsestasjonen i morgentidlig! Hold han unna varmen inntill da!' Skjønne du er bekymret.
Gjest MMJ Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 da ville jeg hørt med en annen helsesøster hvis det er. Din magefølelse må du høre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå