snuppi min Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Joda, en veldig levende mark!!!! Jeg som gledet meg til salat med masse godt oppi...salaten gikk rett i søpla. Ingen av oss som klarte å spise av den etter å ha sett Marky Mark sprelle på kjøkkenbenken.... :o/
Me myself and I Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Deilig da.... hehe Neida, kjedelig når sånt skjer. salat er jo så deilig i varmen også
snuppi min Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 *hehe* måtte bare le litt da jeg så hvilket nick som hadde svart :op
It's all about me Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Selv spiser jeg ikke fersk broccoli lenger etter at en diger feit larve tittet opp på meg med to store ekle øyne....usj.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 et tips er å la salaten ligge i kaldt vann med litt salt oppi en stund før du kutter den opp. issalat deles i to for å la vann komme til overalt. Da kryper elle evt. levende kryp ut av salaten - og du slipper å få ekstra protein tilført på en uønsket måte. Det er jo topp bosted for sånne kryp, så vi gjør det alltid for å være sikre.
snuppi min Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2007 Åh fysj, der ødla du gleden ved boccoli også..... )
snuppi min Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 Godt tips, men tror ikke jeg hadde klart å spise det allikevel etter å ha sett hva som har bodd inni salaten....de har vel sitti inni der og gomla og kost seg. Tror jeg er litt pysete
It's all about me Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Glemmer aldri et leserinnlegg i A-Magasinet fra en liten jente jeg leste for mange mange mange år siden. Var noe sånt som: "Igår spiste jeg et eple og da jeg hadde tatt en bit så jeg en halv mark igjen i eplet. Viste det til pappa og han sa at da er det bra vi ikke er vageterianere. Ja det har han rett i tenkte jeg og åt resten" Kanskje du skulle la deg inspiere av den tøffe jenta??? Ha ha ha.
snuppi min Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2007 *hehe* tror jeg hadde kasta eplet så langt jeg kunne, og spydd alt jeg kunne! Også tror jeg at jeg hadde følt meg dårlig i flere mnd etterpå ;o)
It's all about me Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Ødela jeg lysten på epler også nå??
snuppi min Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2007 Vet ikke helt, har sånn dilla på grønne epler om dagen....men når du sier det, det eplet jeg spiste ista smakte litt rart ;o)
Sololight Skrevet 10. juni 2007 #12 Skrevet 10. juni 2007 Det var en snegle i rucculaen hos meg i forrige uke....ekkelt ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå