Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips. :)

Har akkurat lest bøkene om Harry Hole av Nesbø, venter på den nyeste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter og på snømannen av Jo Nesbø - gleder meg til den kommer.. AKkurat nå leser jeg en bok som heter det tredje tegnet av ei forfatter fra Island... Elsker krim bøker...

Skrevet

Ferdig med snømannen for noen dager siden...

Skrevet

Var/er den like bra som de forrige bøkene med Harry Hole? Bestilt den gjennom bokklubben så håper den kommer snart...

Skrevet

Hadde akkurat begynt på Engler og Demoner av Dan Brown, men så skulle jeg vist føde, så da ble det stop- forøvrig virket den ganske dårlig. MEN, før den leste jeg endelig maskeblomstfamilien av Saabye Christensen. Den var utrolig bra! Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

I dine sko leser jeg nå, den er i Bag of fun serien. Liker den veldig godt:)

Skrevet

Det er sånne Bridget Jones feelgood-bøker det?

Skrevet

Jepp, det er det! Enkle, men underholdene bøker.

Skrevet

Ja, den var like god.. :) Ikke den beste han har skrevet ( i mine øyne) men veldig veldig spennende.

Skrevet

Så bra, det var skikkelig nedtur i stad da jeg leste ferdig Frelseren..

Hehe.

Skrevet

hehe.. ja tenk hvordan det blir når du må begynne å vente på bøker.. eller det ikke kommer flere! :o Harrrrryyyyy! Heheh.

Jeg synes kanskje slutten var bittelitt overdrevet, men det var i harry-stil da. :)

Skrevet

Jeg har såvidt begynt på "Til jeg finner deg" av John Irving. Liker bøkene hans :)

Skrevet

Holder på med Snømannen, jeg også. Men jeg synes det er skummelt, jeg, tør nesten ikke å lese om natta, jo... *pingle*

Skrevet

Akkurat ferdig med Once minutos (vet ikke hva tittelen er på norsk - sikkert 11 minutter?) av Paulo Cohelo. Synes den var okay,

Skrevet

Er nettopp begynt på "Snømannen" av Jo Nesbø:-)

Skrevet

Er det om hun som er prostituert?

Har lest noen bøker av Coelho, men synes ikke de var noe særlig for å være helt ærlig.

Skrevet

Kommer til å begynne å grine når jeg er ferdig med Snømannen tenker jeg. Haha. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...