lenej :o) Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 å har nå fått min første gudsønn!! hurra!! :) noe spennende som har skjedd her de siste 2 døgnene?
Monajenten Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Velkommen tilbake;) Her går det i det samme gamle:) Når har du tenkt å fortelle oss det du ikke kan fortelle? :-o
lenej :o) Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2007 okei, for det første, eg er IKKE gravid. er over ei uke på overtid, men får ikke positiv test... noen med erfaring fra de billigtestan fra dannmark? anyway.. det STORE som skjer her, er at min nye GUD, d@ddy, er så snill å lage nettbutikk til meg!! :) så, om noen har lyst på "nyhetsbrev" om åpninger å greier, så snd emg en PM. det var det store. vet dere ikke synes det kansje er så interessant, men for meg er dette et stort skritt videre, i forhåpentligvis riktig retning! :) Så skal prøve ut dette i 1 år, å se hvor det fører an :)
Monajenten Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Oi oi oi gratulerer, det er jo helt supert!!!!! :) Jeg vil gjerne vite, skal sende deg pm:) Vet ikke om jeg ville stolt 100% på billigtestene, har hørt flere som har fått positivt og ikke vært gravid, og omvendt...men satser (?) på at du ikke er det da:) Kan jeg spørre deg hvor lang tid du bruker på en vognpose?
lenej :o) Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 håpe eg er gravid, er jo i min 2 pp.. eg har fått skikkelig teken på sying, etter pose nr 42, så nå går det ca 2 timer, med klipping, nålefesting, banning over glidelås, osv osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå