Gå til innhold

Nedpress i skjeden....????

♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som får et enormt nedpress i skjeden når de er oppe å går eller sitter på do????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, spes rett etter samleie. Det hjelper å sette seg ned og slappe av litt. Etter fødselen blir det også slik en stund etterpå.

Skrevet

Hvordan kjennes disse nedpressene ut ? Kjennes det ut som ungen på en måte er på vei ut ?

Jeg har ofte sånn at det kjennes ut som ungen tar sats med hodet først og stanger borti livmorhalsen i sånne rykk og napp! Er det det samme som nedpress ? Og er dette unormalt ?

Skrevet

For meg er det så ømt i vevet rundt kjedeåpningen, at det kjennes ut som om "hele kjeden" vil ut.

Jeg er litt over 21 uker. Er du komt mye lenger? Synes å huske igjen den stangingen du skriver om fra slutten av forrige sv. skap, men det er 8 år siden så jeg er ikke helt sikker.

Skrevet

Jeg også veldig øm nedenting, egentlig så kjennes det ut som jeg er øm i hele kjeden,spessielt når jeg er oppe å går.

Jeg er 24 uker på vei, så håper det ikke er noe tegn på tidlig fødsel!

Skrevet

Tror ikke det er tegn på tidlig fødsel. Jeg har vel alltid hatt det slik et stykke ut i graviditetene, og de to første barna kom 10-14 dager over termin.

Har også hatt lignende nedpressfølelse når mensen har vært på det værste. Pyton å stå i butikk-kø da...

Skrevet

ja, d kjennes ut som hele babyen er på tur ut ja.. verste som er er å stå lenge oppreist..er 26+2 idag..

Skrevet

Endelig ser jeg flere som har dette:) var så nervøs da jeg trodde jeg var alene om det=)

Er verst hos meg når jeg står opp på morgenen, og når jeg går for å tisse!

Må si meg enig i at butikkkøen er pyton når det står på ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...