♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Flere som får et enormt nedpress i skjeden når de er oppe å går eller sitter på do????
Sissy-mams Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Ja, spes rett etter samleie. Det hjelper å sette seg ned og slappe av litt. Etter fødselen blir det også slik en stund etterpå.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Hvordan kjennes disse nedpressene ut ? Kjennes det ut som ungen på en måte er på vei ut ? Jeg har ofte sånn at det kjennes ut som ungen tar sats med hodet først og stanger borti livmorhalsen i sånne rykk og napp! Er det det samme som nedpress ? Og er dette unormalt ?
Sissy-mams Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 For meg er det så ømt i vevet rundt kjedeåpningen, at det kjennes ut som om "hele kjeden" vil ut. Jeg er litt over 21 uker. Er du komt mye lenger? Synes å huske igjen den stangingen du skriver om fra slutten av forrige sv. skap, men det er 8 år siden så jeg er ikke helt sikker.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Jeg også veldig øm nedenting, egentlig så kjennes det ut som jeg er øm i hele kjeden,spessielt når jeg er oppe å går. Jeg er 24 uker på vei, så håper det ikke er noe tegn på tidlig fødsel!
Sissy-mams Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Tror ikke det er tegn på tidlig fødsel. Jeg har vel alltid hatt det slik et stykke ut i graviditetene, og de to første barna kom 10-14 dager over termin. Har også hatt lignende nedpressfølelse når mensen har vært på det værste. Pyton å stå i butikk-kø da...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 ja, d kjennes ut som hele babyen er på tur ut ja.. verste som er er å stå lenge oppreist..er 26+2 idag..
☆Lille my* Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Endelig ser jeg flere som har dette:) var så nervøs da jeg trodde jeg var alene om det=) Er verst hos meg når jeg står opp på morgenen, og når jeg går for å tisse! Må si meg enig i at butikkkøen er pyton når det står på ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå