lego Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Når vi snakker til lillemann, eller gjør noe slik at han blir sint, lei seg, så slenger han seg i gulvet og dunker hodet i gulvet, en helt bevist handling. eller han springer bort til vegge og kaster hodet inn i veggen... Hvorfor gjør han det??? Er det for å få viljen sin??? For å få trøst??? Synes det er så vondt å se på at han frivillig skader seg når han ikke får vilja si... Noen som har vært borti lignende???
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jepp vært borte i det sammen.. For et års tid siden, da han var rundt 1,5 år slengte junior seg i gulvet når han ikke fikk viljen sin - og dunket bakhodet hardt i gulvet.... hvorfor han gjorde det, tja si det - fikk veldig vondt av han da... For så jo at han fikk vondt.. men kan trøste deg med at det kun varer en periode og går over - gjorde iallfall det her...
lego Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 hehe... junior er 1,5 år nå, så da kan jeg skylde på alderen da...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 En mini trass periode kanskje.. Jepp skyld på alderen du...
lego Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 trass ja.... hmmm... kan bli gøy når den virkelige trass alderen setter inn, synes han er flink til å trasse alt nå jeg...
Petrine C",) Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Slik er vår gutt på 15 mnd og... Forstår meg ikke helt på han når han driver på nei... Ekstra vondt er det når han gjør det på badet på flisene...
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Sønnen min, Ricky, på 15 mnd.. Gjør det samme.. spesielt på 17mai når vi var i restaurant.. dunket hodet på bord.. Eller når vi er hjemme, får han ikke noe så gjør han det på bordet eller veggen.. Men har ikke gjort noe spesielt i det siste.. Men han dunker hodet ofte på brystet mitt..
Blue Lady Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Lucas biter seg selv i hånda når han ikke får viljen sin :S Han har vel funnet ut at det ikke nytter å bite oss andre...ikke det at det nytter å bite seg selv heller da, ignorerer han bare da også. Han er 2 år snart
*Kleopatra Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Vår gutt som er 15mnd gjør det samme. Prøver å overse det, så lenge han ikke får skikkelig vondt da.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Samme her det med sønnen min det med biting.. Når han ikke får oppmerksomhet,Så ser han på meg helt ti jeg/vi ser på han så biter han fingeren sin og smgråte.. Ville ha oppmerksomhet og sånt.. Men sikkert trassalder?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå