Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi snakker til lillemann, eller gjør noe slik at han blir sint, lei seg, så slenger han seg i gulvet og dunker hodet i gulvet, en helt bevist handling. eller han springer bort til vegge og kaster hodet inn i veggen...

Hvorfor gjør han det??? Er det for å få viljen sin??? For å få trøst???

Synes det er så vondt å se på at han frivillig skader seg når han ikke får vilja si...

Noen som har vært borti lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt gjør det samme... ikke noe morsomt. har seriøst vurdert hjelm til han..

jeg har også veldig vondt av han, men man kan jo ikke gi dem viljen sin pga det liksom.

det beste er nok å prøve å overse det å se om det går over...

Skrevet

Jepp, et gjør vår lillemann også. Har blitt litt mindre av det nå enn for et par mnd siden, han er 17 mnd nå. Tror det er et uttrykk for frustrasjon, og en måte å få oppmerksomhet på. Tror det er lurt å overse det, da virker det ikke sånn som han vil. Men det er ikke lett, det virker jo ganske crazy å gjøre sånt ;-)

Skrevet

Theodor gjør det innimellom.. Synes jeg ser han for meg med hjelm.. hehe

Skrevet

Hva mener du "bevist"? Hvordan er det "bevist"? Har det vært noe tvil om han virkelig gjør det eller ikke?

Skrevet

Noen ganger så er det selvfølgelig et uhell, han faller og ikke klarer og ta seg i mot.

Ser helt klart forskjell på når han slå hodet i gulvet ved uhell og når det ikke er uhell.

Men han går bort til veggen og dunker hodet inn i veggen. Han legger seg ned på gulvet og dunker hodet i gulvet. Tar skikkelig sats og kaster på hodet. Gjerne litt forsiktig en-to ganger, sånn at han knapt er nær, så mer kraft og *dunk*

Gjør det i flere forskjellige anledninger og på forskjellige steder....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...