Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 jeg lurer sånn på når jeg har eggeløsning.. jeg har hatt 28 dagers syklus når jeg gikk på p-pille.. men har jeg det nå også? jeg sluttet på p-pillene for 3 uker siden.. eller noe..
Dragemor Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Om du hadde det før du startet på pilla kan det jo hende det er det du har nå også. Jeg hadde uregelmessig før jeg startet på pilla men testa positivt 4 uker etter jeg hadde slutta. Om du tror du er gravid ville jeg ha testa meg om en uke ) men ikke bli lei deg om det ikke slår ut positivt med en gang. Noen får ikke positivt før etter 5/6 uker selv om de er gravide...
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Det er ikke sikkert nei... Kan ta litt tid før den stabiliserer seg igjen
Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2007 ok:) takk for svar..husker ganske dårlig om jeg hadde regelmessig syklus før jeg begynte på p-piller, for det er vel over 2 å siden.. jeg har eggeløsning idag da.. så er veldig spent.. kan vel teste meg om 14 dager eller noe.. viss ikke mensen kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå