Learning to fly Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 før jeg fikk barn hadde jeg ett supert forhold til svigermor. Etter jeg fikk barn, ble hun veldig innpåsliten, så innpåsliten, at vi flyttet så langt bort, att det ble ett tiltak for henne å komme mange ganger om dagen. Nå har vi bodd fra hverandre i 4 år, de flyttet nermere oss for ca ett år siden, (da fikk jeg panikk igjen). Men hun har tatt hintet og kommer nå for sjelden synes jeg....Det var jo ikke slik det skulle bli, greit med besøk en gang i uken... Etter å ha lest alle innlegg her, så skal jeg jammen in vitere henne selv på besøk, selv om hun har vært her allerede to ganger siste uken. Tror hun blir glad da:) Svigermor har følelser hun også, og hun er snill, gjør alt i beste mening, men nå føler jeg at jeg er så "oppe" at jeg kan "heve meg over" om det kan bli for mye. Det kan aldri bli slik det var likevel. Hun vil oss jo ikke vondt!!! Men hun har kanskje ikke alltid tankene med seg.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Det gleder meg langt iinn i hjerterota å lese innlegget ditt. En ung dame med både hjerte og hjerne! Det ber ikke dårlig skussmål skal jeg si deg. Benytt anledningen til å fortelle svigermor hvordan du opplever hverdagen din. Kanskje du blir overasket over hvor mye du betyr for henne. Hun vil antakelig støtte deg 100 % i dine ønsker og behov. Det ville jeg gjort. Og jeg tror at din manns kjærlighet til deg bare vokser og gror. Det skal så utrolig lite til. Litt vennlighet så en føler at du bryr deg om ,gjør den hele store forskjellen. Du kommer til å få tilbake i bøtter og spann. Du kommer til å få et godt liv det føler jeg meg trygg på. At jeg gidder å ta til motmele mot mange av holdningene til svigermor, har kun en hensikt. Å få noen til å tenke seg om, før de ødelegger livet for noen mennesker som oftest er bra mennesker. Om enn litt for ivrige med å vise sin omsorg Jeg ønsker deg og familien din all mulig lykke! Hilsen denne farmora som kjefter og bærer seg! En god klem til deg!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå