velsignet med to Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Har i hele dag hatt så mye kynnere. Var på fotballkamp nå i kveld og når jeg gikk derfra måtte jeg stoppe opp flere ganger, ble vondt rett og slett. Hvor langt skal det gå før man tar kontakt med lege, evt gjør noe? Blir så bekymret, men har ikke lyst til å gjøre for mye ut av det heller...
velsignet med to Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2007 Ingen som kan råde meg til noe?
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Alle har kynnere. Det har vi fordi livmormuskelen trekker seg sammen og forbereder seg til fødsel. Mange kjenner dem ikke. Andre kan kjenne de - og det kan gjøre vondt. Men det bør jo ikke gjøre veldig vondt over lang tid da... Jeg har hatt mye, i to svangerskap. Slik at jeg må slutte med det jeg driver med, ofte... Har mye på kveld når jeg hviler og. Er ikke sykemeldt for dette. Du må finne ut hva som utløser dette, og diskutere med jm/lege. Plager det deg, bør du kanskje vurdere å slappe av, gjøre ting i snegletempo, og være forsiktig med anstrengelser. Bare lege/jm kan avgjøre om det er "farlige" kynnere (=noe som grenser til, eller ER rier). Da er det ordre om senga, regner jeg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå