Gå til innhold

Hva slags BH størrelse har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags størrelse hadde dere da dere ble gravide i forhold til da dere hadde født og var klare til å amme?

Selv bruker jeg 85 A og er i uke 27. Puppene mine har ikke vokst det grann siden jeg ble gravid. Men det er kanskje på slutten at de eser ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puppene mine har ikke forandret seg så mye, men hadde ganske stor fra før av da.

Bruker 75c og av og til d. (kommer av på bh typen) regner med at jeg nok går opp en str når melka kommer. =)

Skrevet

har gått fra 75b til 75d - puppene mine este ut når jeg ble gravid

Skrevet

fra 75c-70e..er i uke 27 nå

Skrevet

Har gått opp fra 75a til b. er i uke 29.

Skrevet

Bruker til vanlig 90 f. Vet at de har vokst, for kommentarer om det. Men bruker fortsatt den samme. Har ikke turt å se etter nye enda. Er 30 uker på vei nå(31 BIM)

Skrevet

Bruker 95d og har ikke merket noe til at puppene har økt :-) er veldig gla for at dem ikke har det...

Skrevet

75 F.

Tør ikke å tenke på hvordan det blir når/hvis jeg blir gravid...

Skrevet

brukte 75D før, og 75E nå. ikke så lett å finne bh nei. lurer på hvordan det blir når jeg skal amme, regner med de blir større da

Skrevet

bruker 85 b...både før graviditet og nå. Syns ikke di har vokst noenting. Syns nesten det litt trist...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hadde 75E eller 80F før jeg blei gravid med snulla, blei 75F i svangerskapet, og da melka kom så blei de helt jævlig store,- har ingen mål på dem faktisk, men de gikk i alle fall NED til 75H da melken forsvant!o.O

Så jeg har 75H/80H nå, og gruer meg som faen til melka kommer!

Skrevet

Har brukt 80D eller 75 DD siden før jeg ble gravid, og disse bh-ene passer helt fint enda...mine pupper har ikke forandret størrelse etter at jeg ble gravid...Men mulig de gjør d når melken kommer da...

Skrevet

hvor får du kjøpt de ? bruker e eller f nå og gruere meg til de vokser når/vis jeg blir gravid

Skrevet

Jeg brukte 75dd/e før jeg ble gravid. de har vokst ganske mye så jeg er faktisk ikke helt sikker på str nå.. men jeg har tippa 80f hvert fall. Håper ikke de vokser stort mer nå altså. er skikkelig vanskelig å finne ammebh'er som passer. =/

Skrevet

brukte 70a før jeg ble gravid..vokste noe så sinnsykt(les ØMME pupper i tre mnd) og nå sitter jeg m 85b snart c og er bare i uke 28...

Skrevet

Har foreløpig gått opp fra 70a til 75b (noen av disse er allerede for små). Regner med å bruke amme-bh med c-cup. Gjorde det forrige gang.

Skrevet

Jeg brukte 85d før jeg ble gravid og nå 32+5 bruker jeg 90e.. Dem sier at man går opp masse etter fødsel også.. Så hvordan dette skal ende veit ikke jeg... huff... Kunne godt tenke meg at de slutta å vokse mer nå...

Skrevet

Jeg har gått fra 75d til 75g .. Er nå 36 uker på vei, håper ikke de vokser så veldig mye mer nå!

Skrevet

Før jeg ble gravid med prinsen min brukte jeg 75a/b, da jeg var 4mnd på vei måtte jeg gå opp til 75c. Da jeg ammet brukte jeg ammebh i str 80d!! Puppene var så digre på min lille kropp at det var absolutt ikke pent =(

Etter et år med amming var 75a passe igjen ei stund, men så begynte jeg å legge på meg og kunne igjen bruke 75b. =) Bruker 75b nå, men de er for små så halve brystvorta stikker ut....må vel på shopping når skattepengene til samboern kommer =)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Finner jo ikke noen i rett størrelse...var på en spesialforretning, og de hadde ikke størrelsen min, så dama i butikken anbefalte meg brystreduksjon!

Men har hørt at La Linea eller noe sånt i Oslo har store, og så kan man jo bestillle på nettet...bestiller man fra utlandet er den her kalkulatoren bra for å finne utenlandske størrelser: www.85b.org/bra_calc.php

Har man en BH uten spiler så kan den jo være litt mindre i cup-størrelse som en kriseløsning. (Selv går jeg mest hjemme, og da uten BH...har tenkt å ta brystreduksjon i 2008!)

Skrevet

80 A :P

Skrevet

Bruker vanligvis 75b - ikke vokst så mye i svangerskapet, bare litt, men ikke sånn at jeg må opp en strl. Sist brukte jeg 75c i ammebh - og satser på å bruke de samme denne gangen. Mine pupper vokste ikke i det hele tatt sist jeg var gravid - men ble litt større da melken kom.

Skrevet

har godt fra 80 E til85 G...så har vokst en del ja,, å større skal di bli har jeg hørt huff.........

er så vanskelig å få fine store bher...+de er ekstremt dyre der jeg handler :-/

Skrevet

LaLina i Ullevålsveien, Oslo. (http://lalina.no/) Jeg er meget fornøyd med den servicen man får der, men be om hjelp hvis du ikke automatisk får det! Skal komme meg dit når jeg er litt nærmere termin (er bare i 25. uke).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...