Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Nå er jenta mi 6 mnd- jeg har fullammet hele tiden, ikke vært borte fra henne lenge, ikke vært på fest/byen ennå.. MEN - til helgen er jeg bedt i 30 års lag;) og jenta mi skal overnatte hos mamma. Jeg drikker kun rødvin.. Om jeg drikker endel vin tidlig på kvelden og kommer godt i form da, og kanskje tar meg et par glass på byen - etter kl tolv, NÅR ER DET FORSVARLIG Å AMME??
manonym Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Det skal gå 3 timer for hvert glass med rødvin. Så det er bare til å rekne selv det;)
MammaDilla Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Som hun over her sier, når du ikke har promille. Men jeg hadde nok foretrukket å enten pumpe meg for kvelden og natten så jeg slapp å amme før neste dag. Eventuelt gitt mme. Har somoftest bare pumpet meg når jeg kommer hjem, og kastet melken for å slippe legge meg med melkespreng.. Kos deg på byen
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 takk for svar, man hører så mye forskjellig ang dette, blir het frustrert jeg..føler meg som en dårlig mor som skal ut på byen, men vet jeg ikke er da - hun er jo 6 mnd.. forsøkte mme istad bare for å se reaksjon, hun tok det.. så da går det bra. Vet jo hvordan d blir når man først er ute på byen..og kjipt å ikke kunne kose seg med et glass rødvin til pga ammingen..MEN jeg setter henne først, selvfølgelig..bare så det er sagt;) men mor vil kose seg hun og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå