Gå til innhold

Mange her som venter sitt første barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter også vårt første, og jeg er 23 (blir 24 før astronauten blir født), og samboer er 30. :)

Dette blir kjempe spennende. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på her.. Er første for oss også - jeg er 24 om en mnd. og min kjære er 26.

Skrevet

Venter vår første i februar. Er 23 år, samboer er 25

Skrevet

Jeg er 30 og venter vårt første barn i månedskifte januar/februar

Skrevet

Førtse her og. Er 8+1. Jeg er 25 og sambo er 35

Skrevet

Er 27 år, mannen min er 31 år. Terminen for vårt første barn er midten av januar 08. Bor i Oslo.

Skrevet

Jeg er 26 år, samboer er 33. Vi venter vårt første barn.. Sitter på noen rosa skyer om dagen..hhihi. Kjempestort dette her..

Terminen er 17.feb, bor i Oslo

Skrevet

Mitt første barn her også...er 5 uker på vei i dag. Jeg blir 22 i aug. og samboer 27 i des.

Dette er så ufattelig spennende. Smalt på første forsøk faktisk, men jeg hadde planlagt dette i over et år hehehe...:)

Skrevet

Jeg venter også mitt første barn. Blir sååå utrolig spennende! Vi har prøvd en stund før det klaffet for oss - men nå har vi fått det til :-)

Skrevet

Venter vårt første barn:) Jeg er 18 og min samboer er 29!

Skrevet

Venter første ja, er 26 og samboeren 27. Etter en MA i januar håper vi det går bra denne gangen:-)

Skrevet

jepp, er 23, men rekker å fylle 24 før bebisen kommer.

Skrevet

er 27 men blir 28 hvis alt går som det skal 08 :)

Skrevet

Gratulerer alle sammen!!!

Hvis alt går bra denne gangen får vi vår første i begynnelsen av februar! Hadde en SA i april men ble gravid igjen med en gang.

Jeg er 27 (blir 28 før februar) og samboer er 27 til etter februar : )

Skrevet

Første her i gården:-) Etter over ett års prøving trodde vi ikke vi fikk det til, men 3 dager etter legebesøket skjedde det visst en befruktning:o)

Har svevd på skyer i dagene etter at testen ga ett kryss, men nå begynner engstelsen for at det ikke skal gå bra å melde seg...

Har ikke hatt blødninger med "friskt" blod, men utflod med litt "brunt" blod. Er det fler som har det slik? Har jo null erfaring på området, og skal snart reise på tur til Sør-Amerika.. Håper noen kan berolige meg, eller??

Skrevet

Første her også :)

Jeg er 19, samboer er 24.

Planla å få til en liten en så tidlig som mulig i 2008, og har foreløbig termin 14. januar. Så foreløbig ser alt til å gå veldig etter planen, men plutselig lurer h*n oss vel og kommer ut like før nyttår i stedet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...