Gå til innhold

Mange her som venter sitt første barn?


-Diddelidu- med spire!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter første barnet, er 21 år. Spennende dette:-) Hvor gammelt er det andre barnet ditt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun blir 5 mnd 14 juni ;)

Så blir 2 tette men var det vi håpet på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åja det er så tett ja.. jaja kanskje greit å ha barn som er så tett i alderen også:-) Nettopp ferdig med forrige svangerskap du da og har vel alt friskt i minne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var selv min første "skikkelige" pp, så hadde ikke akkurat forventet at det skulle gå så kjapt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sluttet med p-pille i november, ble gravid i januar, men mistet i februar. Så ble jeg gravid igjen 2 mnd etter SA.

Så vi har ikke prøvd så lenge, men drømt i mange år:) Du, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sluttet på pillen for litt over et år siden.. men har brukt annen prevensjon frem til nå.. Er nå første gang vi skikkelig har gått inn for det. Har måttet vente til pga utdanning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år, gravid for første gang og absolutt ikke planlagt! Men ser frem til det nå selv om jeg blir aleine mamma, noe jeg selv har valgt.

 

10 uker på vei nu.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistet min lille baby i 20. uke i februar, så pleier å si at dette er mitt andre. Men egentlig er det jo første da :) Jeg er 20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt første barn (forhåpentligvis!) Jeg er 21 år,og mannen min er 22 år. Vi har prøvd seriøst i 1 år, og jeg har hatt 2 spontanaborter. Den første i 4 måned, den andre på noen uker.. Jeg sitter her og krysser fingrene for at det skal gå fint denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så unge dere er! "Old mama her". Jeg er 30 år og pappan er 34, vi venter vårt første barn. Vi traff hverandre sent, begge vært i andre lange forhold som var meningsløse og vi har nå vært sammen i 3-4 år så nå først passet det å få barn. Vi gleder oss! Går dette bra, skal vi få 2 til etter hverandre- helst tvillinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 27, og samboeren min er 28. Er kjempeklare for å forhåpentligvis bli foreldre i januar. Første legetime på fredag, så er spent. Man går jo og tenker så mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg også mistet i januar. Var da 15 uker. på vei. Så dette er mitt andre svangesk .Nå 4 uke +4. Dere da????? Jeg er 25 og min sambo er 28 år.

Håper at denne gangen går det bra. Hva jobber dere med?

 

Sommerklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter førstemann, er 26 og samboer 28. Hadde en SA i april, og håper inderlig det går bra denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei er 27år, samboeren er 28 og vi venter vårt første barn sammen etter laaaaaaang tids prøving i Januar forhåpentligvis.:). Skal på svangerskapskontroll 3. juli så det blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og sambo er 31, og vi venter vå første i januar.

 

Jeg har termin 6. januar, og blir 32 7. januar.. kanskje jeg rekker å være 31 år gammel mamma i noen dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...