Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere i forhold til små barn i bil i den varmen som er nå?

Bruker dere ac, eller vinduer oppe eller?

Har ikke klimaanlegg, så det er ett ikketema her... :)

Det blir jo fryktelig varmt i bilen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å bruke en kombinasjon.. Vil ikke at det skal bli for mye trekk heller.. Prøver å ha rutene på gløtt så mye som mulig da, så det ikke blir helt tett - iallefall når den står hjemme.

Skrevet

Her sverger vi til AC, men for noen år siden når vi ikke hadde det brukte vi å ha vinduene oppe.

Skrevet

Har ikke AC, bare vanlig klima-anlegg og det blir ikke det samme. Bruker å åpne vinduet på motsatt side av der gutten sitter.

Innbiller meg at det er bedre med naturlig trekk fra vinduet enn kunstig, men mulig det bare er meg.

Skrevet

Det var noen som sa til meg i fjor at ac ikke var bra for små barn, pga de store tempratur forskjellene i bilen med ac og ute...

Så vi har brukt lite ac.... Men det er jo heller ikke bra med masse trekk da... Synes det er vanskelig jeg...

Skrevet

Kan virkelig den trekken de få nå være skadelig!? det er jo bare varm luft! *lurer nå*

Skrevet

Aner ikke jeg! :P

det er derfor jeg spør her... hehe

Skrevet

Har bilen i garasjen når jeg kan, da er den kjølig når vi skal kjøre. Ellers prøver jeg parkere i skyggen ved butikker. Vi har heldigvis ac, ellers tror jeg vi hadde sliti litt med to unger i bilen på sånne dager... Ville ha hatt to vinduer oppe når du kjører slik at det blir litt gjennomtrekk på de iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...