Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 I år har vi ikke lagt noen bestemte planer egentlig... Jeg skal jo føde så er litt vanskelig å bestemme noe da, men hvis alt går bra og sånn så skal vi muligens en liten rundtur til Norge (Sandefjord, Arendal og Oslo) for å besøke venner og familie. Ellers skal vi nok bare være hjemme =) Hva har dere andre planer om??
Sabina og gjengen Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Leo og jeg skal på hyttetur med noen venninner av meg og sønnen til hu ene som da er 5 mnd i 3-4 dager. Så skal jeg med de samme to jentene på tivolicruise på danskebåten (uten barn). Sånn ned og opp igjen på en helg tur. Ellers ikke så mye, har ikek rås til så mye igrunn:p Du må si ifra nr du kommer til Oslo, Leo vil gjerne møte Nora snart... tihi..
Verbena Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg skal jobbe. Sommerferie er noe jeg hadde på barneskolen engang... =P Gutta og sambo skal reise mellom mine foreldre og svigers, så for de blir det kosesommer! Håper på at det blir noen dager fri for meg også.. Men det er langt fra sikkert.
Lille L Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg og Leyla skal til Croatsia i 1mnd:D Gleder oss masse, vi skal bo hos bestemoren min!
silhah og emilie Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 jeg skal jobbe jobbe jobbe jobbe.. første dag på jobb i dag o jeg får masse vakter i sommer, så da er det bare å fripe sjansen..trenger virkelig pengene. men det blir vel noen turer til svigers, på hyttene og kanskje en tur sørover, vi får se
Jente89 ♥ Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Heihei Høygravide duu.. [a] Hvordan går det med Nora? Ikke lenge siden både hun og Ina ble 9mnd.. tiden flyr altså..! Å nå er det ikke lenge til Nora blir Storesøster Vi skal en tur til syden kaaaansje.. Uten om det så skal jeg på jentetur til Oslo hehe det blir gøy! Klem Katrine og Ina Emilie
Hmmmmmm Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg må jobbe..... Men jenta å gutten vår ska på "ferie" til bestemor første uken i juli, pga bhg er stengt å jeg må jobbe og samboern må jobbe den uken, vet ikke vad samboern har planlagt att han og barne ska gjøre ner han har ferie....
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 her blir det nok ikke så veldig mye sommerferie antar jeg for vi har allerede vært i syden i 2 uker, men jeg skal i allefall til dublin med moren min og søstra mi en sånn jente-tur mens gubben og lille mann skal en tur nordover for å besøke besteforeldrene i tromsø bortsett fra det så blir det vel hytteturer i helgene og det i seg selv er deilig, deilig å komme seg bort fra byen
Harald Ripultfør Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Vi skal på hytta på hvaler! Ellers skal vi nok besøke mamma'n min en god del, og ha besøk av litt familie! Blir nok en deilig sommer!
Prins&Prinsessa Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Skal en uke til kristiansand og 3uker nordpå hos famlilien vår. Er fra samme plass så blir ikke noe problem om hvor vi skal ta ferien nei. Men ellers skal vi være hjemme og mekke i leiligheten. Boden ser BOMBET ut, så skal rydde der i sommer. Jeg begynner på jobb 1August, og pappa`n har akkurat gått ut i permisjon Deilig sommer!!!
missy mamma til jonatan Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 reise til foreldrene min og svigers og en tur til bournemouth i england. blir spennendes og se hvordan fly turen med minsten går. hehehe
mamma&piratene Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 Skal for det meste bare være hjemme, ta noen dagsturer og kanskje en båttur eller to med foreldrene mine =)
may-mom-05 Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Vi skal reise til Stavern, hvor vi har campingvogn. Det blir vår første campingsessong, men vi har også flere fra familien som også har vogn der, så det skal forhåpentligvis bli en kjempefin sommer, med noen dagsturer også - og selvsagt i til dyreparken i Kristiansand. Vi har aldri hatt noen ordentlig ferie sammen, enten pga jobb og i fjor var det sykdom, så vi ser virkelig frem til sommer og ferie. Og så kan det jo hende at vi blir med forloveden min sin bror på hyttetur til hvaler:-D
Miiia Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Vi skal til Hellas i 2 uker, fra 7 Juli til 21=D=D ååhh.. det blir så digg...!! Da får Julie endlig hils på sin papos(bestefar) der nede å sikkert en del andre slektninger også=) Samboeren min er halvt gresk så er en del fam der nede=p hehe.... Så skal vi ha med lillesøstra mi også... hehe
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #16 Skrevet 17. juni 2007 Hei Katrine =) Nora har det toppers!! Ja tenk at de er over 9 mnd nå!! hehe store jenter. går alt bra med ina og deg da? jeg er sliten for tiden :-S plutselig har jeg skjønt hvorfor folk klager litt når de er høygravide! det er TUNGT :-P klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå