Dollywood Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 huff, jeg hater å sole meg. deilig å være ute, men gidder ikke sole meg for å bli brun. mulig jeg begynner å bli gammel hehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Har ikke tålmodighet til å ligge og sole meg! Får bli brun av det jeg er ute, men gidder ikke ligge rett ut for å få farge nei!
Hmmmmmm Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 jeg er ikke så oppttat av att bli brun, gidder ikke ligge i flere timer bare før att bli det, syns det er so kjedligt att bare ligge i solen, men blir litt brun da, må ju vare ute med barne å leke å så,
♥Snulder Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Har litt med velvære å gjøre... Men jeg gidder ikke ligge å steike meg i sola... eier ikke tålmodighet;=)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Jeg hater også å sole meg, har ikke tålmodighet til det. Trives best i skyggen jeg...... Blir jo også litt skremt at alt pratet om kreftfare og lignende, så jeg er veldig nøye med solkrem, og da blir huden så klissete synes jeg. Det trekker liksom aldri ordentlig inn...
chill+enda en til Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Gidder ikke ligge og sole meg jeg heller, kjedelig. Får farge av å stelle i hagen, hogge ved, og trille på mini også Bare husk å smøre, uansett!! Vi smører med faktor 20, får farge da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå