Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt skremt av å lese her inne, med alle historiene om menn som oppfører seg som ansvarsløse idioter. Er menn virkelig sånn? Jeg håper da inderlig ikke det!

Jeg håper det finnes flere fornuftige mennesker enn det finnes idioter. Vi bare hører oftere om idiotene, fordi historiene om dem er bedre, og fordi de som bor sammen med dem trenger å lufte frustrasjonen sin. *krysse fingre*

Så for å hjelpe litt på statistikken her inne så skal jeg skrive et innlegg om mannen min og parforholdet vårt: Vi har det helt fint! Vi deler på arbeidet og behandler hverandre med respekt. Hvis jeg vil ut noen timer så gjør jeg det, pappaen tar seg av lillegutt. Og hvis han vil ut en kveld så gjør han det. Ingen av oss drikker seg så full at vi oppfører oss ubehagelig mot hverandre, og ingen av oss er utro. Og naive meg tror det er sånn de fleste har det.

Signer gjerne her om du er fornøyd med mannen/sambo, jeg trenger å se at verden ikke har gått helt av hengslene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det finnes Gode Menn!

Jeg er lykkelig gift med en nerd...

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med sambo, ville ikke ha byttet han mot noen andre.. Han tar sine tak i huset og står opp med lille gutt om morgenen sånn at jeg sover litt lengre osv.... Noen ganger uenig, men som sagt ville ikke byttet han mot noen..

Skrevet

min samboer er helt topp!!

Har en jente fra ett tidigare forhållande, å han behandler henne som det var hans egen datter,

Å nu ner vi har en gutt sammen så gjør han ikke skillnad på dem,

Han passer begge barne ner jeg spørr om det,ner jeg behøver en "time out"

Vil jeg ut så gjør jeg det å vil han ut gjør han det,

Ingen av oss er utro,eller behandler varandre dåligt,

Kunde ikke funnit noen bedre samboer eller pappa til mine barn ivertfall....

Skrevet

Min samboer er også topp.. Står opp om morgenen og lager middag, støvsuger og vasker.. Blir nesten litt bortskjemt.. =)

Skrevet

Skal kanskje ikke blande meg i innlegget, fordi jeg er ikke ALLTID fornøyd med min samboer :) Stort sett er han perfekt, men ikke alltid, nei :)

Skrevet

Det finnes teite menn og det finnes teite kvinnfolk som er sammen med dem av grunner resten av oss ikke klarer å forstå. Sånn vil det dessverre alltid være.

Skrevet

hehe.. jeg skulle akkurat til å svare det samme som deg pizava..

Skrevet

Det aller fleste menn er oppegående greie karer! Det er dessverre slik at vi kvinnfolk er kjappe til å sutre når mannen ikke når standarden VI setter for dem!

Jeg har en fantastisk mann!!!!! Burde egentlig fortalt ham det oftere enn jeg gjør ;=)

Skrevet

ja, jeg er fornøyd med min mann!

noen ganger ønsker jeg han dit pepperen gror, men det er kortvarig, og vi får alltid snakket ut om ting vi er uenige om eller irriterer oss over.

Skrevet

Kunne ikke funnet en bedre mann for meg, enn den jeg har. Oppmerksom og utrolig flink med sønnen vår! Vet hva jeg liker og ikke liker, vi deler på arbeidet og vi er generlt enige om de "store" tingene!

Skrevet

Gubben min er verdens beste! Rett og slett!

Skrevet

Jeg har også en bra mann. verdens beste. behandler meg bra, og vi kommuniserer bra, og fordeler ting.

Skrevet

nei det tror jeg ikke fantasiløs, min er nemlig verdens beste mann... hehe

Skrevet

Jeg har en fornuftig mann (om enn dårlig mye..)

Hadde min mann flydd på byen i helgene og kommet hjem dritafull langt på morgenkvisten, hadde jeg ikke orket være sammen med han.

Han respekterer meg. Selv om vi ikke er enige i absolutt alt, så er han iallefall en trofast og snill mann.

Humoren hans kan jeg kanskje styre meg for til tider, men..men.(den kan være veldig sær...)

=)

Jeg er fornøyd med han,jeg. Med alle sine flaws, så er det han jeg elsker, og som elsker meg.Ubetinget.

Aldri sett han full. Han er ikke interessert i sånt. Han styra veldig før han var 25, så det der har han "rast fra seg" for mange år siden.

Vi koser oss heller begge to hjemme, enn ute.

Aldri vært på en bar, vi.

Han kan gjerne komme hjem med en blomst til meg. Plantet masse fine blomster ute i fine potter, -som bryllupsdagspresang til meg.

Han stikker i meg penger innimellom, enda jeg tjener mine egne, og sier "go and get yourself something nice".

Han sender meg gjerne et romantisk dikt i en email.

Han elsker å kose med meg.

Han kritiserer aldri utseende mitt.

Føler jeg meg bånn, sier han bare at han elsker meg akkurat som jeg er enda mer.

Sier jeg at jeg har lagt på meg, så sier han alltid at om jeg veide 300 kilo, gjør det ingenting.Han er ikke sammen med meg for hva jeg veier, men for hvem jeg ER.

Ja, det finnes skikkelige mannfolk ;o)

Mine is taken!

Skrevet

Signerer denne! Veldig godt fornøyd med min samboer, og passer på å fortelle han det : )

Skrevet

Har også en super og oppegående, snill og omtenksom mann! Vi har ett godt forhold, snakker om alt, forebygger der vi vet det kan bli problemer (f.eks småbarns peridoden, husbygging: mange skiller seg her). Min søster sier han bærer meg på gullstol, kompisene hans synes jeg er supersnill med han:)

Skrevet

jeg er fornøyd med min..;) men om han gjør masse teite ting ? jaaaa..hehe.. men han er flink til å gjøre husarbeid, være med datteren vår osv..

Skrevet

Tenker ofte på hvor heldig jeg er, som faktisk traff blink da jeg var bare 16 år. Hadde ikke akkurat forutsetningene for å forutse at den kjekke gutten jeg sjekket opp kom til å bli verdens beste pappa elleve år senere. Eller at han 12,5 år senere skulle få meg til å føle meg som en supermodell 3 uker etter fødselen til vår andre datter, med hengemage og pupper som både Jordan og Pamela nok ville misunne meg.

Er så takknemlig for at han fortsatt holder ut med meg. At jentene og jeg er det viktigste i livet hans. Takket være han kom jeg meg igjennom det desidert tøffeste året i mitt liv. Og det beste av alt, han får meg til å le hver eneste dag!!

Kan ikke påstå at han er verdens beste kjæreste, men han er den beste kjæresten jeg kunne hatt!!

Skrevet

Skriver gjerne under på at jeg også har den beste kjæresten og pappaen til min datter JEG noen sinne kunne fått:-) Føler meg beæret og heldig! Elsker han (og dattera mi) over alt på denne jord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...