Trønderpia venter nr 3 Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg hadde et vikariat da jeg gikk ut i permisjon. Har hatt det så lenge at jeg hadde alle rettigheter i forhold til barselpermisjon. Dette vikariatet har nå gått ut, og jeg får lønn direkte fra NAV. Pappan har fastsatt sine 6 uker etter min perm. Han får vel sine 6 uker som alle andre? (der hvor mor har fast jobb?) Her handler det mer om at jeg ikke har lønn når han har perm... eller?
prekæs Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Tror nok han skal ha vanlig permisjon. Som du sier, mottar ikke du permisjonspenger samtidig.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg var arb ledig da jeg var ferdig i permisjon, pga vikariat som hadde gått ut.. Pappen fikk sin permisjon på lik linje som om jeg skulle vært i jobb... Men ettersom jeg var uten jobb, koste vi oss hjemme alle tre... Og jeg fikk likevell penger fra nav selv om far var hjemme og i permisjon...
Allean, Fia og lillebror Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Tror nok at det går bra. Du blir vel jobbsøkende i den perioden igjen... Men jeg er ikke 100% sikker. Har et vennepar i samme situasjon, der tok hun nok vikar timer mens han var hjemme i permisjon.
prekæs Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Da var det vel arbeidsledighetstrygd? Ikke fødselspenger? Er litt usikker her, men tror ikke fødselspenger utbetales til far og mor samtidig? A trygd derimot, er vel som vanlig lønn og regne
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 ja fikk arb ledighets trygd fra nav - det jeg mente..
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 Høres bra ut:) Må vel være trygd hun fikk hun her oppe... Jeg skal ta ekstravakter i denne perioden, så jeg skal jo jobbe, men får lønna en mnd senere. Da kan jeg si til sambo at jeg har rett da:) hehe.
selfangerkjerringa Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Samme situasjon hos meg faktisk Jeg får foreldrepenger fra NAV, pappa'n får sine 6 uker med lønn fra arbeidsgiver "som vanlig".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå