Gå til innhold

Støvsuge opp edderkopper :-p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at edderkoppene overlever å bli spist av støvsugeren?!!! Jeg er så ufattelig pysete når det kommer til de små krypene. Grøsser like mye nå som jeg gjorde da jeg var liten, brrrrr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..

Jeg har faktisk hørt det jeg også, at de overlever! Jeg støvsugde opp en edderkopp for en liten tid tilbake, og endte opp med å putte et sokk oppi røret så den ikke skulle komme ut.. Hehehe..

Skrevet

Jeg er sånn som deg, men jeg hadde aldri turt å støvsuge dem. Ser for meg at en hel hær med edderkopper kommer kravlende opp av støvsugeren når jeg minst venter det......

Skrevet

De krabber ut igjen ja. Derfor moooooser jeg dem istedet, vet det er brutalt, men jeg har panikkangst for sånne.

Skrevet

Du... det med den sokken var en innmari god idé. Tipper sambo får seg en god latter når han kommer hjem, men sånn kan det gå når mor er hjemme alene ;-)

Skrevet

De kommer seg ikke ut igjen. De knekker beina når de blir støvsuget opp, og kan ikke overleve i det tørre miljøet i posen. Egentlig er det synd på dem (men jeg støvsuger dem selv!)

Gjest irismor
Skrevet

De dør. Jeg har en helt vanlig Nilfisk og når jeg støvsuger opp edderkopper så kommer de IKKE ut igjen.

Skrevet

Ja, jeg liker egentlig ikke å ta livet av noe, men akkurat edderkopper takler jeg bare ikke! Trædde en sokk over røret og satte det på plass igjen i munnstykke jeg for sikkerhets skyld, så kan sambo se på det når han kommer hjem, brrrrr...

Ganske tidig, for pappa fortalte at jeg som liten ristet som bare det om jeg så en edderkopp, så det er ikke bare berte-fakter iallefall :-)

Skrevet

jeg har alltid støvsuget de, og de er ikke kommet ut igjen.. skal godt gjøres å overleve det.. både oga trykk, og fart osv:p

Skrevet

Hmmm... jeg har blitt lurt:). Men jeg har panikk, så jeg fortsetter å mose dem:)

Skrevet

kaldhjerta mordere!!!!!!!! (hehe..) jeg bærer de ut igjen :o)

Skrevet

herregud,for en smart ting å gjøre...Sitte sokk på slangen etter å støvsuget edderkoppen opp?Nå kan jeg endelig slappe av når jeg er hjemme alenefor jeg er en skikkelig pyse..

Skrevet

Bærer??? Gale menneske, enn om du har han på ei avis og han plutselig krabber mot handa di? Nei, MOOOOOOOOOOOOOOOSE!

Skrevet

Jeg visste ikke at SÅ mange hadde edderkopper nok i huset til å fundere over hvorvidt det skulle være en vane eller ikke å støvsuge dem!?

Har aldri støvsugd noen, har igrunnen aldri sett noen her hjemme, tror jeg.

Skrevet

Hahaha, plutselig har sokk blitt en naturlig del av støvsugertilbehøret :-)

Skrevet

her er det edderkopper hver dag så å si,i dusjen,i sengen ja overalt.Så her etter blir det sokk på støvsugeren til min samboer kommer hjem..

Skrevet

GRØSS..... jeg blir uvel ved tanken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...