Gå til innhold

JUL

litakine og Theodor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært noe julemenneske, men nå som jeg venter mitt første barn (i september), så gleder jeg meg noe helt sinnsykt - gleder meg jo allerede =) Er verre enn ungane jeg =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe skjønner deg så godt. Magien ved julen har kommet tilbake til meg etter eg fikk datteren min, og snart har eg to:)

Skrevet

Gleder meg kjempemasse jeg og :) Har allerede kjøpt julekjole til snuppa jeg, d gjorde jeg i mars!!! he he...(den var på salg, fikk 70% avslag og betalte kun 60 kr...helt nydelig dyprød fløyelskjole m broderier på brystet :))

Skrevet

jeg ser frem til alt jeg..gleder meg så veldig og ser som for eks nå, på denne tiden av året neste år har jeg en lita tulle på ca 8 mnd... blir lykkelig av tanken :)

Skrevet

jeg er som en liten unge når julaften kommer...

i fjor jul hadde vi en baby, denne jula har vi pluselig 1 til :)))

Skrevet

Haha nå kommer jeg med en negativ kommentar :-S jeg gledet meg sykt til jul i fjor, for vi hadde endelig fått hjem jenta vår etter flere mnd på sykehus, men selvsagt klarte hun å bli syk lille julaften så vi endte på sykehuset da også :-( hehe men gleder meg sinnsykt til julen i år når vi skal feire med to prinsesser :-D det blir nok gøy ja!!!

Skrevet

å alle gavene og oppmerksomheten babyen kommer til å få, den yngste i min familie er 9 nå :) Eneste som jeg gruer meg til, er reisen, siden vi skal feire jul hos min far som bor 200 mil unna. Så blir mye styr med fly

Skrevet

Er ekstra stas med jul når man har barn ja. Har kost meg med tantebarn de siste julene, og endelig skal jeg få gleden av å lage jul for min egen lille pode.. (gledes-sukk)...

Han vil jo ikke skjønne noe av det i år da hehe, kanskje neste år? I allefall året deretter!

Skrevet

haha, jeg bryr meg ikke om han forstår el ikke, det er bare det å ha en liten en å bry meg om i jula. Men klart det blir morsommere når han blir eldre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...