Gå til innhold

Flere enn meg som er solbrent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sinnsykt solbrent på bringen og øverst på ryggen... Gjør så vondt!!!!!!!!!!!!! Må lære meg til å være flinkere til å bruke solkrem....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekker forsiktig opp hånden*

Ble solbrent i går da det var overskyet jeg:( glemmer alltid solkremen da...

Skrevet

Jeg smurte meg i går, for da var vi hjemme hele dagen.. Men idag ha vi sitti hos naboen i mange timer, og skravlet... Smurte junior godt, men tenkte ikke på meg selv.. Kan bli en kjempe artig natt det her... BLÆ!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Rekker opp hånden her også.

Har blitt brent selv om jeg har smurt meg

Skrevet

jeg har bare smurt meg øverst på ryggen i dag.. og har vært på stranden i maaaaange timer.. kjørt masse båt osv.. så kan love deg at ryggen min er VOND VOND VOND no.. angrer som bare det no altså.. glemte helt å smøre meg jeg.. men men..det blir vel brunt en gang..

Skrevet

Jepp, øverst på ryggen/nakken, og på brystet.

Au au au :(

Har smurt meg også, med faktor 20, men det var tydeligvis ikke nok.

Har sittet i brisen ved sjøen i dag, så jeg kjente ikke at det ble brent heller, kjente det ikke før i kveld, skikkelig vondt.

Må nok gå i samme singletten i hele sommer, for den er tatovert inn i ryggen min :)

Skrevet

Godt å høre det ikke er bare meg da.. Også brukt singlet idag, sp det synes veldig godt hvor den ha vært... :) Øverst på nakke/skuldre/rygg og foran på brystet... Og ja det er au au..

Skrevet

Yes, huden er minst tre nr for liten... Men det har vært ei fantastisk helg, da!

Skrevet

Jepps, men har smurt meg med aloe vera så det går helt fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...