Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Sinnsykt solbrent på bringen og øverst på ryggen... Gjør så vondt!!!!!!!!!!!!! Må lære meg til å være flinkere til å bruke solkrem....
Beama Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 *rekker forsiktig opp hånden* Ble solbrent i går da det var overskyet jeg:( glemmer alltid solkremen da...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg smurte meg i går, for da var vi hjemme hele dagen.. Men idag ha vi sitti hos naboen i mange timer, og skravlet... Smurte junior godt, men tenkte ikke på meg selv.. Kan bli en kjempe artig natt det her... BLÆ!!!!!!!!!!!!!!
ღtili35ღ Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Rekker opp hånden her også. Har blitt brent selv om jeg har smurt meg
mai mammaen til to Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 jeg har bare smurt meg øverst på ryggen i dag.. og har vært på stranden i maaaaange timer.. kjørt masse båt osv.. så kan love deg at ryggen min er VOND VOND VOND no.. angrer som bare det no altså.. glemte helt å smøre meg jeg.. men men..det blir vel brunt en gang..
Katja Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Jepp, øverst på ryggen/nakken, og på brystet. Au au au Har smurt meg også, med faktor 20, men det var tydeligvis ikke nok. Har sittet i brisen ved sjøen i dag, så jeg kjente ikke at det ble brent heller, kjente det ikke før i kveld, skikkelig vondt. Må nok gå i samme singletten i hele sommer, for den er tatovert inn i ryggen min
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2007 Godt å høre det ikke er bare meg da.. Også brukt singlet idag, sp det synes veldig godt hvor den ha vært... Øverst på nakke/skuldre/rygg og foran på brystet... Og ja det er au au..
solemio Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Yes, huden er minst tre nr for liten... Men det har vært ei fantastisk helg, da!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Jepps, men har smurt meg med aloe vera så det går helt fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå