Gå til innhold

er det skadelig for baby????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man sole magen i finværet???????? har liksom ikke turt å sitte i bh/bikini redd det blir sterkt lys til den lille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener at jeg har hørt at man ikke skal sole seg pga at det bli for varmt inni der jeg. De kan jo ikke regulere kroppstemperaturen ved å svette som oss.

Men dette har jeg hørt - jeg vet ikke ...

Skrevet

Du kan fint sole magen! det er ikke skadelig. bare pass på at du ikke blir FOR varm, drikk godt med vann og ta gjerne en tur i skyggen innimellom. viktigste er at du ikke blir overopphetet! Så nyt solen ;o)

Skrevet

takk for svar, skulle ikke være anonym i stad men la merke til det først nå at det stod det:o) lett å komme borti den knappen:o)

Skrevet

Jeg har også hørt babyen ikke kan regulere tempen så bra som oss, så vær litt forsiktig :)

Skrevet

Det er bare å sole seg! fostervannet har din kroppstemperatur og man begynner jo ikke å koke inni når man soler deg ;o)

Det eneste vi må passe på er at vi ikke blir overopphetet!

Inne på "uke for uke" på babyverden sine sider står det at babyen allerede i uke 29 begynner å regulere sin egen kroppstemperatur - vet ikke hvordan de klarer det, men de klarer det visst :o) noen fantastiske undere vi har i magene våre ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...