Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har angst for å få brystbetennelse, det skal visst være helt for j.... Kan man få det på Østlandet nå, jeg mener i denne varmen?? Noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 ja det kan du. Det trenger ikke bare vere tempraturen som årsaken, det kan like gjerne vere at barnet ikke klarer å tømme puppen .og du får tette melkeganger.
m@rie82 Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 hei! man kan få brystbetennelse, men i disse dager med intens varme må man jo bare kjenne litt på det selv, tror jeg. selv fødte jeg for 2,5 mnd siden og brukte ullinnlegg frem til ca 1,5 mnd etter fødselen. da ble det så varmt. så nå bruker jeg ikke noe innlegg i det hele tatt. har badet på fjellet også, men passer på å holde meg tørr og varm.
noegodtivente Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 hvor gammel er babyen din? Det er vist lettet å pådra seg Br.b. i begynnelsen etter fødsel. Jeg har jente på 6mnd og amma ute idag, blåste litt forsiktig, men var veldig varmt og godt så tok sjansen på det :-)
Herkules Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Måtte bare svare ; jeg fikk brystbetennelse i Spania jeg. Da var poden 2,5 mndr. Det er vel egentlig ikke kulda som er den største fienden hva b.betebbelse angår. Heller om man får tømt brystet bla. Jeg fikk nok brystbetennelse fordi han plutselig sov gjennom nettene uten amming. Ikke gå å bekymre deg i allefall
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Tusen takk for gode svar. Vesla er fire uker gammel. Jeg bruker ullinnlegg og hun spiser mye, så jeg satser på at puppen tømmes godt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå