lillyvanilly Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Vi har nattbord uten skuffer, men i nederste hylle i skapet har jeg diverse moro... Noen vibratorer, handjern, pisk, fotlenker, osv. Mesteparten er ubrukt...
Anne-B. Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hahaha Unnskyld at jeg ler, men fantastisk innlegg! ))) Vi har ikke nattbord enda, men skal kjøpe et når vi kommer hjem fra ferie. Er lei av å ha blad og denslags slengende, det ser ikke pent ut!
mayaya Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Måtte kaste ut nattbordet for å få plass til vuggen jeg :-) Men BTW så var det ikke skuffer i det heller :-D
Storebror & Lillesøster Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 De voksenlekene har jeg øverst i klesskapet,i nattbordskuffen er de lite et par smokker,fjernkontroll til tv'en,briller...
~chess~ Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 undertøy i øverste skuffen, sokker i den nederste...
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 har ingen ting nå...tulla åpner alt av skuffer og river ut...mangler en stk dildo..vi har ingen aning hvor den er!!!!! fikk litt panikk når vi fant det ut!!!! har aldri brukt den men......ekkelt er det;-)
fleXibel Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Har ikke somla oss til å skaffe oss nattbord enda, men tipper når vi endelig får oss det så kommer den til å romme litt av hvert ja
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Ehm.. Om jeg ikke husker feil.. Lommetørkle i en skuff.. Og svangerskapsdagboka i den andre.. (som jeg så flittig skulle bruke, men kun har skrevet noen setninger i, det var en dum bok)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå