Gå til innhold

hva har du i nattbordskuffen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nattbord uten skuffer, men i nederste hylle i skapet har jeg diverse moro... Noen vibratorer, handjern, pisk, fotlenker, osv. Mesteparten er ubrukt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha :D Unnskyld at jeg ler, men fantastisk innlegg! :)))) Vi har ikke nattbord enda, men skal kjøpe et når vi kommer hjem fra ferie. Er lei av å ha blad og denslags slengende, det ser ikke pent ut!

Skrevet

Måtte kaste ut nattbordet for å få plass til vuggen jeg :-) Men BTW så var det ikke skuffer i det heller :-D

Skrevet

De voksenlekene har jeg øverst i klesskapet,i nattbordskuffen er de lite et par smokker,fjernkontroll til tv'en,briller...

Skrevet

undertøy i øverste skuffen, sokker i den nederste... :)

Skrevet

har ingen ting nå...tulla åpner alt av skuffer og river ut...mangler en stk dildo..vi har ingen aning hvor den er!!!!! fikk litt panikk når vi fant det ut!!!! har aldri brukt den men......ekkelt er det;-)

Skrevet

Har ikke somla oss til å skaffe oss nattbord enda, men tipper når vi endelig får oss det så kommer den til å romme litt av hvert ja :)

Skrevet

Ehm.. Om jeg ikke husker feil.. Lommetørkle i en skuff.. Og svangerskapsdagboka i den andre.. (som jeg så flittig skulle bruke, men kun har skrevet noen setninger i, det var en dum bok)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...