Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Har ikke noe med svangerskap osv og gjøre dette men,hihi. Dere er jo så flinke damer her inne og vet så mye :-) Så lurte på om noen som vet hvor man får kjøpt regulbare bordben? Har ei baderomsinnredning som jeg skulle ha satt noen ben under. Den står på halvtolv og blir bare støttet opp av bøker og må få fikset dette hvis ikke går det hard utover depositunmet for skal flytte om en mnd. Noen som vet? Alle tips blir tatt imot med stor takk :-) P.S bor i Trondheim.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 noen skrive feil her og der så jeg men dere klarer vell og lese det ;P hehe..
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 ikea har regulerbare bein... ta deg en tur dit å se
Love my kidz Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Hm.. høres ut som man må snekre litt her.. Først kan du høre med en baderomsforretning. Så prøver du Skeidar eller Bohus, hvis ikke noen av de hjelper deg, så må du nok luffe en tur på Byggmakker/Obs-bygg og kjøpe treverk og lage selv. Er du litt handy tro? ;-)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Ikea må jeg prøve ut ja :-D Baderomsforetning var jo slettes ikke en dum ide heller :-) Jeg er ikke mye handy"man" nei, Min kjære far kommer hver gang noe sånn skal gjøres ;p her er det mye hurtig løsninger i gården gitt,hihi.. Blir vell en butikk til butikk runde imorgen tenker jeg ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå