kreps-76 Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Vi gifter oss 07.07.07. Foreløbig er det bare vi og forloverene som vet om det. Men vi har tenkt at foreldrene våre skal få være med i kirka, da vi regner med at de gjerne vil det. (Det er ei lita kirke vi skal gifte oss i) Vi har leid inn ei som skal synge for oss, amazing grace, from this moment on og en brudemarsj til slutt. Jeg vil gjerne ha solosang, da det ikke blir noen sang ellers i kirka.Det er for å skape stemning, og fordi jeg synes solosang er vakkert! Har tenkt å pynte litt i kirka selv, med hageblomster/markblomster. Jeg skal ha en enkel todelt kjole, som er elfenbenshvit.Egentlig en selskapskjole( fra askepotta.no) Rund liten bukett med to slags roser,kremfarget og svak rosa, med eføy rundt og som henger litt nedover, og perler over rosene. Jeg skal sminke meg og ordne håret selv, holder på å øve meg litt om dagen... Etter vielsen er det fotografering, så ut og spise med forloverne, evt forledrene våre (har ikke bestemt oss enda) og så har vi bestilt brudesuite på hotell for natten.(jippi, tenk en barnefri morgen, det er et år siden sist og da var jeg på føden så ikke helt barnefri likevel...) Så har vi planlagt en hagefest med spekemat, og kaker, og en dram eller to, for familien og de aller nærmeste vennene ei uke einere, da vi veit at mange ikke vil bli snytt for festen... Vi ønsker ingen "stiv" fest, med sanger og taler og stivpynta gjester. Andre her som gifter seg, og ikke gjør det helt tradisjonelt. Vil gjerne høre:-)
sussa4 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Vi skal vie oss i hagen til en venninne, ta bilder og deretter ha en liten middag med søsken, foreldre, tantebarn og forlovere. Etter middag kommer endel venner til kaffe og kaker. Når dette er spist hiver vi ungene på dør og så blir det fest. Jeg tar av brudekjolen og på med (antagelig) en hvit dongeribukse og en fin topp (har ikke funnet noen kjole , så da blir det slik i stedet for) og finsko. Og til slutt skal vi på hotell og ha bryllupsnatten der. Enkelt og greit
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Når me kjem så langt så blir det enkelt, ja. Skal gifte oss borgarleg, og har ikkje tenkt å ha med fleire enn forlovarar og foreldre evt. Tenker og å kanskje ha ein hagefest av samme grunn som Kreps -76, men ikkje noko formelt. Hadde vært litt artig å invitere til vanleg hagefest for så nærmast i ein bisetning komme med grunnen til festen : ) Har ikkje tenkt så mykje på det, men kunne tenke meg å ta ein liten bryllaupstur etter vielsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå