just_mee Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 har vel vært prøvere i 2pp men så sier sambo stopp!! han vil ha unge osv sier han men vil ikke at jeg skal bli gravid på sommeren... så nå vil han ikke ha sex osv . spurte i stad hvorfor og fikk det at vennene HANS syns det er dumt pga da kan IKKE de sitte her å drikke sammen med han og RØYKE inne. de mener det at jeg bare lurer han til å få unge.. selv om dt faktisk er han som har spurt om vi ikke skal på barn osv.. skjønner ingen ting lenger.. noen som har noen råd....
*vilsågjerne* Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hva faen?!?! hva slags venner er det din kjære har egentlig?! Og hvorfor blir han så fort påvirket av hva DE sier?! Men men... Hadde det vært meg, hadde jeg sett dette som et tegn til at han faktisk ikke eeeeeer klar enda...? Dere trenger jo ikke å slutte å ha sex da!! Dere kan jo bruke kondom? (slik at du slipper å begynne på noe m hormoner i igjen )
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 What??? Bullshit, sier jeg... Herregud da, de kan vel komme over og kose seg vel, RØYKE kan de gjøre UTE..Ikke verdens undergang det...(og røykes det inne så settes det ned prisen på boligen, tror jeg)... Det er jo han som bestemmer (og du da=o) ) om det blir barn på dere vel, ikke vennene hans...han kan vel forsatt ha det "gøy" i sommer... Synes du skal ta en real prat med han...Du og han eller vennene hans som bestemmer om det blir barn?? kan du spørre han.. Håper det ordner seg for dere, (og ikke start på p-piller eller andre hormon bomber) Lykke til... *god klem til deg*
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 What??? Bullshit, sier jeg... Herregud da, de kan vel komme over og kose seg vel, RØYKE kan de gjøre UTE..Ikke verdens undergang det...(og røykes det inne så settes det ned prisen på boligen, tror jeg)... Det er jo han som bestemmer (og du da=o) ) om det blir barn på dere vel, ikke vennene hans...han kan vel forsatt ha det "gøy" i sommer... Synes du skal ta en real prat med han...Du og han eller vennene hans som bestemmer om det blir barn?? kan du spørre han.. Håper det ordner seg for dere, (og ikke start på p-piller eller andre hormon bomber) Lykke til... *god klem til deg*
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 jeg og typen prøver ikke engang, men når han har venner på besøk som er røykere, røyker de *alltid* ute. det krever jeg fordi jeg hater røyklukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå