OnlyMe Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Bare lurer! Samboeren min nekter å svare på dette!!! Hihi
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 jeg ronker annenhver dag kanskje? eller et par ganger i uka? topp stemning , det:-) og ikke noe å bekymre seg over, for menn trenger ofte bare en slags utløsning for å "klarne opp" hodet..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 er dette så anderledes for kvinner da? jeg trenger en orgasme daglig jeg.. gjerne flere.. får jeg ikke sex onanerer jeg, er det virkelig så unormalt?
galeganiN Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Når det passer seg. Noen ganger flere ganger om dagen, noen ganger et par ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 jeg onanerer vis jeg ikke får sex eller bare er kåt men sambo runker ikke jeg har spurt han om hvor ofte han runker han sier at han feks nå er mange måneder siden han runka og i tilegg har vi ikke så mye sex er d normalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå