Gå til innhold

Er noen psykologer her inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, her er det bare psykologer! =o)

Skrevet

Jeg er hobbypsykolog, teller det? ;):P

Skrevet

hehe ja det teller sikkert;)

Er bare meg som er så lei av exen min...Er nesten sikker på at han er psykopat, eller så er d noe gærent med han...men dumme meg er fortsatt gald i han fordet om..!

Har vært veldig mye fr

am og tilbake med oss for han "vet ikke" betandig, har aldri et ordentlig svar på noe...Nå tror han at jeg og min tideligre flamme har noe på gang igjen, og jeg lar han leve i troen sånn at han bare skal koble meg helt ut!

Ha tar forsåvidt ikke noe kontakt pr tlf eller i dagliglivet, men jeg har en profil på nettby( han også) og han er innom der veldig ofte for å se hva folk har skrivd osv..og sjekker ut alle jeg legger til som venner, så jeg føler meg litt sånn "overvåket" selv om det er en offentlig side...

Han sier veldig mye rart om meg rundt i byen..han er liksom offeret fordi at jeg slo opp med han! Sier til folk at jeg er verdens snilleste og søteste, men samtidig er det så synd på han som har vært så snill mot meg! Han var aldri snill( jo di første ukene, men så ga han faen i meg og lekte meg fram og tilbake, elsket meg den ene dagen, og hadde aldri vært forelsket i meg den neste) Han tok alltid mobilen min når jeg fikk meld, og ble sur når jeg tok den tilbake!

Jeg vet nå at han er en stor player her i byen, han har vært sammen med mange jenter..

Men det som er det verste er at jeg sitter her å tenker på han! Jeg lurer på hva han gjør, om han er med jenter osv...er jo bare helt håpløst!

hehe nå fikk jeg ut av meg litt ja;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...