Gå til innhold

hvordan bli enige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer vil vite kjønnet til babyen, men jeg vil ikke...

vi har et barn fra før og da visste vi hva det var, jeg syns at det hadde vært spennende å ikke visst det denne gangen:)

hva syns dere, hvem skal få " viljen " sin?hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ønsker jeg og vite, men ikke samboeren. Jeg må dessverre dra på UL alene, for han er på jobb, så da blir det ikke noe problem. Håper bare jeg klarer å ikke røpe meg ;P

Skrevet

Synes at din avgjørelse skal veie tyngst

Skrevet

hos oss ønsket far og vite, og siden han faktisk ikke får oppleve gleden ved å gå gravid så bestemte vi oss for å vite det. Synes faktisk at far skal ha sitt å si i svangerskapet og, så det var en enkel sak for han å delta på

Skrevet

Syns jeg faktisk var et godt poeng, litakine.

Man KAN jo prøve å la den ene vite og den andre ikke, men jeg tror det kan bli vanskelig å holde seg.

Skrevet

Ja det er vel ikke noe problem at han får vite selv om du ikke vet? Han kan bare spørre jordmor ved ultralyden etterpå.

Problemet blir vel hvis han "forsnakker" seg, da...;)

Skrevet

Jeg synes man skal respektere den som ikke ønsker å vite det.

Det kan være så lett å forsnakke seg hvis bare den ene vet det.

Jeg har hadde en ufrivillig abort i uke 18 og samboeren min ønsker ikke å vite kjønn. Det spilte ingen rolle for meg.

Når vi senere var til veiledning når de hadde funnet dødsårsaken så jeg tilfeldigvis at det i legens papirer stod XY dvs. gutt selv om jeg ikke ønske å vite det, men jeg har aldri fortalt samboere min at jeg vet kjønnet.

Skrevet

Vi gjorde det samme som litakine - pappaen ville vite så da ble det sånn. Jeg ville ikke vite, men var ikke veldig sterkt påståelig. Da fikk han også bestemme noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...