mamma i juli Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er nå i 36 svangerskapsuke og merker at det begynner å bli tungt å gå gravid - ikke minst i denne varmen! I dag har jeg følt meg skikkelig slapp og dårlig etter at jeg har spist og når jeg har fått kynnere har jeg blitt veldig andpusten og fått melkesyre i armer og bein. Når jeg setter meg ned føles det bedre, men jeg synes fortsatt det er tungt å puste når kynnerne strammer. Er det noen andre som har det slik som meg??? Var hos legen på torsdag og da sa han jeg hadde litt høyt blodtrykk, men at det sank etter at jeg hadde vært hos han en stund. I følge legen skyldtes det nok varmen... Vet ikke om blodtrykket kan ha noe å si.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Har lurt på det samme. Jeg må ta pauser hele tiden uansett hva jeg gjør, om det så er å pusse tennene! Bare det gjør at jeg får melkesyre i armene! Ganske slitsomt. Jeg skal til legen i morgen, kommer til å nevne det da så får vi se om de tar blodprøver for å sjekke jernlager o.s.v. Jeg er normalt i ganske god fysisk form, så dette er uvant for meg. Men det er ikke så lenge igjen da. Trøster meg med det jeg. Og jeg tror ikke det er så unormalt å være litt ekstra sliten nå mot slutten og i denne varmen i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå