Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Skikkelig kraft kost. Stekt snurring (turproviant) og makaroni. Det eneste som får meg skikkelig mett om dagen. Anbefales.
kariuss Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 snurringser er jo ekstremt godt!! jeg også har en matlyst som ikke ligner noen ting!! he he, har jo slutta å røyk og, så kan jo kanskje hende at d har litt med d å gjøre? jeg vet ikke jeg.. Men akkurat nå kjenner jeg meg KVALM!! Begynt å bli det på kvelden de 2 siste dagene også.. godt å kjenne at man lever!! =)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Snurring..hehh.. Søtt Jeg er i samme situasjon - er så vanvittig sulten. Det er lissom ikke som normalt, når jeg først blir småsulten, deretter litt-mer-sulten, og til slutt kjempesulten. Neidah, nå går jeg rett på "må-ha-mat-nå-sulten" og det er ille. Vet du..to ganger har jeg stått opp midt på natten for å spise, og gått og lagt meg igjen. Flaut. Er glad ingen ser meg da gitt.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 årh jeg også.. er sulten og kvalm hele tiden.. rart hvor mye jeg klarer å spise selv om jeg er kvalm! hehe Stekt minimais er favoritten her! NAM Men hva er snurring???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå