Gå til innhold

Noen som IKKE har vært på stranda i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke engang ved et basseng? Hvordan holdt dere ut i så fall, hvis dere bor i et av områdene med 30 varmegrader?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke verre enn å holde seg i skyggen det =)

Skrevet

Bor like ved ei elv, men har ikke hatt noe behov for å jumpe uti ;=)

Skrevet

Ikke vært noe problem her. Kost oss i hele dag vi, i sola.. Ha lite plaske basseng til junior men han ha ikke vært oppi det masse - lekt med nabo ungene og vi ha sitti å snakka med naboene... Er ikke noe kjempe strand menneske...

Skrevet

vi har vært hjemme,gutten min sov en del i ettermiddag,så syns jeg han er så liten og dra med på stranda så han har bada i baljen ute på altanen der har vi sittet i skyggen i hele dag,og han har lugget naken og sprella,var og duppet oss i elva i 7 tiden,for og kjøle oss ned DET VAR DEILIG!

Skrevet

Jepp, tok en tur til sverige isteden. Å holde ut gikk greit det, deilig på senteret og det var luftig hjemme, en helt toppers dag =)

Skrevet

Vi har vært hjemme i dag :-) Grillet og kost oss med besøk.

Skrevet

Vi har vært i familieselskap i hele dag vi. Men poden fikk bada på verandaen og vi andre holdt oss i skyggen. Gikk helt greit det :)

Skrevet

Vi har vært hjemme vi, og har hatt 30 grader i stua hele dagen. Varmt men vi holder ut :o) Lillegutt har hatt ett lite bad i badekaret da :o)

Skrevet

Vi har IKKE vært på stranden.

Lillemor er syk med nærmere 40 i feber på 3 dagen så vi har tilbrakt deler av dagen på legevakten.

Men varmt har det vært ja

Skrevet

Jeg har ikke vært på stranda....har ikke strand body ;)

Er bare så vidt jeg overlever ja ;)

Skrevet

27 grader her,men vi har aircondition inne. Har tilbragt et par-tre timer i senga etter nattvakta,deretter ble det 3 timer på legevakta.15 åringen min hadde 41 i feber, så da tok jeg henne med til legen tvert. Skummelt høy feber!

Har ikke dårlig samvittighet for å ikke være på stranda. Var på kjempefin strand forrige helg, i New Hamshire.Men klarer meg godt uten.Sitter inne når det er altfor hett.

27 grader er overkommelig,da. Verre når det er høy luftfuktighet og 35 grader. Det er fælt.

Skrevet

Jeg har ikke vært på stranda. Dessuten er jeg ikke noe strandmenneske heller;-) Ligge i en stekende sol - nei takk;-) Men må jo innrømme at ett basseng - ja det har jeg brukt i dag. Er såpass heldig (synes jeg selv) at huset jeg leier har ett stort basseng. Og det er godt og avkjølende på hete dager. Lillemor har virkelig fått smaken på å bade, så hun er nesten umulig å få opp igjen!

Skrevet

Vi har vært.

Har plaskebasseng vi også, men er absolutt best å være på stranda...... veldig varmt her ihvertfall. Var redd for han på lørdag så vi holdt oss en del innenfor.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...