sept07+okt12 Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Over alt hvor enn jeg er spørr folk; Åhh er det ikke varm for deg stakkar. eller hvordan går det med deg i denne varmen da... Må bare si at jeg fakktisk ikke har det noe mere varmt nå enn jeg har hatt det andre sommere! Svarer dem bare at det ikke er noe varmere en vanlig.. Blir bare litt oppgitt over folk altså, virker som at det er så synn på oss gravide, jeg har det i alle fall helt fantastisk med og være gravid, selv om det er noen komblikasjoner og bekkenløsning smerter.. Unnskyld men måtte bare få ut noen "hormoner"... Hehe
Pimienta Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Blir fort svimmel i sola jeg ja... Men det blir jeg noen ganger til vanlig også. Det skal jo noe til å bli overopphetet i Norge uansett, det er tross alt ikke sååå ekstrem varme vi har, selv om avisene liker å hause det opp litt. :-)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg syns nå at det er ekstra varmt om sommeren-men det er fordi jeg sliter litt med rygg-og bekkenproblem, slik at allmenntilstanden min i tillegg er noe mer redusert enn vanlig! Men syns det er kjekt at folk tar veldig hensyn til meg, lar meg kvile litt ekstra ol...=) Og i tillegg får en masse oppmerksomhet! =) Nå skal jeg bare nyte sommeren etter endt utdannelse-og glede meg masse til nurket kommer!!! =)
Yarn Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Her også. Tenkte ikke over det selv, men "alle" spør hvordan det går i varmen. Mulig jeg er varmere nå enn før, men antagelig er det bare enklere å "skylde" på graviditeten. Vet ikke. Uansett, syns det er OK at folk spør, de spør bare fordi de bryr seg. Kunne sikkert funnet på å spørre selv og:) (det begynner dog å bli litt lite originalt) Men jeg kan være litt enig likevel. Folk virker ofte litt overrasket når de spør hvordan det går, og jeg svarer: "Strålende". Det er akkurat som om det MÅ være NOE vondt her eller iallfall der! Hehe, men jeg har ikke vært i bedre form, ikke engang isjasen er vond!
Kufiolilla Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 He he, ja det spørsmålet/ påstanden kommer flere ganger daglig! men jeg ELSKER varmen... Var forberedt på at jeg kanskje ville oppleve varmen annerledes nå i graviditeten, men det gjør jeg altså ikke. 30 grader i skyggen er og blir min trivselstemperatur faktisk... Men jeg passer litt ekstra på med kald drikke og litt mer skygge enn jeg ellers ville gjort, vet jo ikke hvordan stakkaren i magen synes det er å bli kokt selv om jeg liker det selv...
Maren-mi Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er helt enig med deg ! Jeg har også opplevd det samme med andre folk, og jeg blir også oppgitt over denne liksom-dullinga. Jeg synes ikke det er mere varmt nå enn før, og til og med legedama spurte meg om hvordan det var i denne varmen...(kankje fordi hun faktisk er gravid selv..) Jeg pleier å svare folk, at njæsj, det går vel bra det ! Men en annen ting, er at jeg tenker mere på hvordan det går med bebisen nå når sola står på, og det er 25 grader i skyggen, men det spør ikke folk om.... Men drikker mere vann nå, og det er bra.
Neetamor-mednyspire Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 kjenner at sola tar mer på nå enn før, blir litt fortere trett og svimmel.. men kaldt vann ordner saken.. sol og sommer er herlig=)=) la oss nyte den så lenge den varer.. vi er ikke akkurat heldige med sommeren i Norge lykke til alle sammen med sol, sommer og graviditeten =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå