Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hvordan er det med dere andre, syns gudle i majen har vært voldsomt rolig idag. Har suttet ute å det har vært ganske varmt. Har jo kjent liv flere ganger, men svakere, og ganske sjeldnere en jeg pleier. Blir jo urolig jeg da. En venn av meg prøvde å berolige meg med at det var varmen som gjorde dette. kan jeg stole på det? Er forstn 28+3 uker =)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Chiquitin er ikkje mindre aktiv sjølv om det er varmt nei. Men så lenge du kjenner liv fleire gongar om dagen er nok alt i orden. Om du er bekymra så ta ein telefon til føden!
1+1=2+1+x Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Syns babyen min rører mindre på seg no når det er varmt eg...
silkeføre Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Her også er det mindre aktivitet/ mindre kraftige bevegelser, har vært det de siste dagene med høye temperaturer.
oktoberjentene;) Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Lillegutt her også i magen har nesten ikke rørt seg i dag.. kjenner at det er liv i han, men veldig svakt =/ folk sier også til meg at det er pga varmen., men vet ikke jeg...... får håpe det tar seg opp i morgen igjen...
Mamsen og lillegutt Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Lillegullet mitt er like aktiv uansett temperatur... Men kanskje eg er flink nok til å drikke vann og sånn. for har jo vært ganske mye ute i varmen...har tatt noen pauser i skyggen innimellom..
Love my kidz Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Her opplevde jeg også at pjokken i magen ble mye mindre aktiv når jeg satt ute i varmen. Først utpå kvelden kjente jeg ham. De siste tre dagene har jeg bare sittet inne, for jeg ble rett og slett lei varmen. Og lillegutt har aldri vært så aktiv som i disse dagene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå