Gå til innhold

hva synes dere om dokumentaren på tvn da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns nesten det ble litt fanatisk og litt perverst jeg da..

men en ting fikk jeg ikke med meg: var dette den dødes ønske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var? fikk ikke sett den.. kan du skrive hva som ble gjort?

Skrevet

jeg syns den var rørende,og om det kunne hjelpe henne i sorgen så ser jeg ikke noe galt i det hun gjorde..:)

tror dette var noe hun bestemte etter han døde..`???

jeg jeg fikk ikke med meg det jeg heller..

Skrevet

ei dame fra england hvis mann ble drept i ei ulykke.så fikk de sæd tappa ut av den døde mannen for så å befrukte henne med den et halvt år etter..

Skrevet

var vel noe HUN ønsket når det ble klart at han ikke kom til å overleve (han lå jo i koma først)

Skrevet

Søren, glemte helt å se den jeg! Men synes det jeg så av reklamen var litt uetisk. Skjønner en blir fortvilet når slikt skjer, men mener en slik "tviholding" på det som var blir helt feil. Merkelig at dette er tillatt spør du meg..

Skrevet

ja,er av litt samme meninga som bolla jeg og..litt bisarr nesten..litt manisk...hun kommer jo aldri til å komme seg videre da..

sier ikke at hun ikke burde få en unge alene,men litt egoistisk å lage et barn som hun veit aldri vil få en far da..tar på en måte fra ungen noe den aldri kan få

Skrevet

Ikke sant? Tenker også på at mannen ikke har fått være med å bestemme prosessen selv, hvem vet om dette er noe han ønsket eller ikke? Litt av en verden vi lever i du gitt.

Skrevet

ja det og ja..og litt bisarr da...hele familien med på fødestua da han kom..hehhe ikke pokker om jeg skulle hatt svigers og faren min der altså...

tenker på evt videre forhold i livet hennes og jeg da..hvor skremt må ikke en evt date bli av et slikt fanatisk forhold til en død person! til og med foreldrene hennes var jo totalopphengt i det der,og søstera hennes hadde tatovert initialene hannes på ryggen...syns d blei litt drygt jeg

Skrevet

Huff, hehe, det høres litt fanatisk ut ja.. Man har nok forskjellig måte å takle sorgen på, men denne tok nesten kaka.. La oss håpe vi aldri havner i denne situasjonen:)

Skrevet

ja vettu meg:o) unner jo seff ingen det det,men tror ikke jeg hadde reagert slik da..

Skrevet

tror ingen av oss har noen forståelse av det her før vi eventuelt havner i situasjonen, og det vil vi jo ikke i utgangspunktet

Skrevet

ble hun gravid da?

Skrevet

ja, hun fikk en gutt

Skrevet

jeg så den ikke siden jeg bor i utlandet, men utifra det dere har sagt synes jeg ikke dette er uetisk. skjønner ikke helt hva som menes med at hun aldri kommer seg videre fordi hun har barn med mannen som døde? hva med alle enkene der ute som fikk barn med mannen sin før han døde?

og for alt vi vet kanskje de hadde prøvd å bli gravide før han havnet i koma? skjønner henne godt jeg, jeg vil ha barn med typen min, og hvis han skulle havne i koma nå og de visste at han ikke kom til å overleve, tror jeg jeg ville vurdert det samme.

Skrevet

Er ikke det samme å sammenligne å få barn med en mann som senere dør, og hva denne damen gjorde. Som de andre sier her: hva med barnet da? Får aldri oppleve sin far osv. Noen opplever desverre at mannen dør i svangerskapet - men det er helt noe annet synes jeg.

Så ikke den dokumentaren jeg - trodde den gikk 21:30... Kom det frem om mannen hennes ønsket seg barn?

Synes hun tviholder på mannen sin. Ufattelig trist at han døde, men sorgprosessen tar nok desto lenger tid. Samtidig kan det være at dette er det som hjelper henne videre i livet. Jeg ville nok ikke gjort noe slikt.

Skrevet

altså,dør mannen under svangerskapet,eller rett etter eller son on,så er d jo ikke noe man kunne gjort for å forhindre dette da man evt planla barnet og det å bli gravid..noe helt annet blir det jo når man tar en slik avgjørelse når man VET man kommer til å ende opp med et farløst barn..og den dama blir nok å få en del spørsmål i oppveksten om akkurat dette vil jeg tro

nå kan man jo bare tro,for å vite gjør vel ingen av oss,men det nærliggende hadde jo kanskje vært å vente til hun igjen var klar for barn i et nytt forhold med en ny mann?

høres kanskje brutalt ut men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...