_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Gutten min på snart 5år er sånn rød flammete i ansiktet og på begge overarmene. Jeg er litt dårlig til og forklare men.. Er det soleksem eller hva kan det være?? Blir værre når han er i sola enda jeg smører og smører..
hvite svane Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Er ikke helt sikker men jeg tror det ser ut som du har brent deg på brennesle,kan jo virke som det er det ettersom han blir verre når han er i sola..
Honningmelon Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Soleksem er vel mer sånn "nuppete"? Sånne røde prikker mener jeg...
hostogharkheledagenlang Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 http://www.hudlegekontoret.no/kategorier/sykdommer/soleksem
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2007 Ok, huden er litt ruglete ja.. Hva bruker man og smøre på det? Burde jeg ta han med til legen?
schnuppi Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Du kan smøre på hydrokortison,men ikke i solen.Han bør vel ikke være i solen dersom han har soleksem.Dersom det klør kan du ha på hvit vask..Kan også ta allergitabletter,men spørs siden han er så liten..
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2007 Han klør ikke på det... Er ikke lett og holde de stedene han har det unna solen, hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå