*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Vi har hatt sex annen hver dag fra forrige fredag og til og med i går. Hadde positiv EL-test i går morges, går kveld og i dag morges, negativ nå. Tenker kanskje vi prøver oss på litt kos i kveld også, men vi har noenlunde store sjanser likevel, dersom det ikke blir noe av? eller?
rampejenta - ny spire Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 å så spennende.. sex er godt så hvorfor ikke ha en runde i dag også?? jeg er ca samtidig i syklusen med deg og har også hatt sex annahver dag.. har ikke tatt el test, men har hatt el slim med blod i torsdag og fredag.. og el slim med blod i betyr visst at men er ekstra fruktbar, så da er det bare å krysse fingrene.. lykke til..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Lykke til til deg og :-) Og ja, jeg har gjerne sex jeg, men mannen begynner å bli litt sliten.. hehe... litt dårlig utholdenhet på området ser du.. helt imponert over at vi har fått til annenhver dag en hel uke!
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Flinke dere=o) ja hopp i høyet for bare deres skyld...Ikke tenke på babylaging (vel prøve på det i alle fall...=o) hehe) Hadde EL på torsdag, så er 3 dager siden, hadde sex ca 2 dager før...hihi..håper det klaffer her, men har det ikke travlet for nå...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå