Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kjøpte dokker stellebord, seng og sånn???

eg e 34 uker, men syns det e litt tidlig å kjøpe seng å sånnt no...

ka dokker syns??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde alt klart i april, har termin 25 juni. Men jeg har ett tante barn på snart 1 år som jeg har hatt mye på overnatting helt fram til mai. Men jeg ville ha begynt å tenkt på det når du nå er i uke 34 mange kan føde alerede da,men det er jo forskjellig fra person til person:) du får ha lykke til med handlingen.

Skrevet

jeg er 34 uker nå, og har stort sett alt, mangler bare stellebord og seng, men det er kun fordi svigermor spanderer stellebord, så det får jeg den 20, og seng skal jeg få av ei venninne av mamma når ungen kommer, men har en kurv som halve familien har ligget i som ungen skal sove i den første tiden klart uansett. jeg begynte sånn smått å skaffe ting i fra uke 20, og er ganske glad for det, for det er jo mye som skal ordnes og skal i hus.. hadde aldri turt å vente til nå med å begynne å skaffe det viktigste, man vet jo aldri om ungen plutselig kommer, det så jeg jo når søskenbarnet mitt fødte sønnen sin i uke 32+6, så... :)

så hadde jeg vært deg, hadde jeg kanskje begynt å handle.. :) men det er jo het opp til deg, noen venter jo til babyen er født for å vite at fødselen går bra og de får en levende unge før de kjøper noe, så er jo helt opp til deg.. :)

Skrevet

og når jeg sier at jeg begynte i uke 20, mener jeg noen klesplagg og ammepute og sånn, siden det var på salg, større ting tok jeg vel fra uke 28 eller noe, litt spredt utover til midten av mai, da hadde jeg vel vogna, kurven, vippestol og bilstol og sånn i hus.. :)

Skrevet

Oi, du har is i magen du som synes uke 34 er tidlig! Jeg er glad for å ha alt i hus jeg nå. Må bare bygge den opp, er ivrig på det nå ja enda jeg har seks uker igjen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...