Gå til innhold

Dere som har to eller flere barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere ofte dårlig samvittighet overfor barna?

Altså, det jeg tenker på er at jeg syns jeg nesten alltid har dårlig samvittighet overfor enten den ene eller den andre. Eldstemann er snart 3,5 år, og er midt i verste trassen, så det blir en del "streng tone" overfor han. Også er det minsta på snart 7 mnd. Hun gjør jo liksom ikke så mye galt, og vil helst være så mye som mulig på fanget.

Tenker ofte sånn at jeg sitter for mye med minsta på fanget, hun får mer kos osv. Eldstemann har jo ikke tid til å sitte på fanget... så syns jeg eldstemann får bare kjeft og minsta får bare kos... osv, osv.

Skulle liksom vært der for begge to hele tiden, men det lar seg ikke gjøre.

Noen tips til meg, så jeg kan slappe av litt mer med dette? Blir faktisk sliten av det til tider :-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et tips kan jo være at du lar minsta være igjenn med faren et par timer, mens du og han eldste finner på noe kjket ilag..bare dere to :)

Skrevet

Nå mente jeg ikke hver dag..men en ang i blandt..sånn at han får all oppmerksomhet alene :) Gjøre litt stas på han..visst du skjønner :)

Skrevet

Ja, det prøver jeg på så ofte det er mulig, og det er populært :-) Men, har likevel mye dårlig samvittighet sånn i "hverdagen".

Skrevet

Kjenner meg godt igjen.........mager trøst kanskje...,men felles trøst iallefall:-) Det viktigste er vel kanskje å være det bevisst tror jeg..............

Skrevet

Har det akkurat på samme måten.

Nå legger jeg minsten først, så leser og prater jeg og storebror en stund. Det syns vi er veldig koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...