Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 jeg har tenkt å tenkt å tenkt.. jeg har nettopp blitt gravid,jenta mi kommer til å være 2år og 1 mnd da babyn blir født. saken er den at jeg har fått barnehage plass.60% jeg vet ikke om jeg skal velge ha jenta hjem,eller ha henne i barnehagen. jeg jobber som vikar nå,i barnehage. får til å jobbe alt fra 3-5 dager pr uke nå når hun er hjemme..vill ikke jobbe 100%,da blir det for liten tid med jenta. vi klarer oss økonomisk med at jeg arbeider lite+ at vi har kontantstøtta. jeg kommer til å sitte med mindre penger pr mnd om jenta begynner i barnehagen.. hva ville dere gjort,og er det noen med erfaringer.. jeg jobber med barn,så jeg ser ikke problemet med å gå hjemme med baby og jenta mi..for på jobb har jeg ansvar for maaange flere barn:) er ute etter erfaringer???dette sliter så på meg,klarer ikke bestemme meg..hvordan er det å gå hjemme med et lite barn atme baby??både under graividtet og det første året etter babyn er fødd?? ønsker så mange svar og råd som mulig.. vi har mulighet til å møte andre barn,både på fritid,og to dager i uka på åpen barnehage..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Tulla her i huset blir 16 måneder når tulle nr 2 kommer. Hun er desverre nr 148 i barnehagekø men skulle for hennes del ønske hun hadde fått plass. Få leke og more seg ett par timer pr dag med andre unger hadde hun bare hatt godt av. Men desverre =0( så jeg hadde beholdt barnehageplassen du er heldig.